Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Uğurum

Bir varmış bir yokmuş

Varlar birden göçe koyulmuş

Zihnimde sır olmuş

Sen gidince buralardan sessizce

Bir vardın şimdi yoksun

Ama hala içimdesin gizlice

Sürecin limitini ölçmek imkansız

Düşün sonlanacağı yerde biteceksin

Bittiğin zaman yeşereceksin gül gibi

Hayalin beynimin devinimi sanki

İlk gördüğümde sen-ben dedim tanımına

Bilemedim üç beş gün sonra ayrılacağını

Bilseydim aklıma gelen tüm sözleri söylerdim

Anlamlı ya da anlamsız ama tarafsız aşkımı

Bulup yitirmek mi acıydı

Bulduğunun bulduğundan haberi olmadan

Onu kaybetmek mi ?

Umarsız ve arsızca aşık modunda kalmak mı acıydı

Bir aşkın daha rotasız olduğunu anlamak mı ?

Böyle tanımsız manalara göçmek mi makul du

Kağıttan uçaklarla ruhumu sana uçurmak mı?

Sen bir kez daha karşılaşmaya duamsın

Kavuşmaya ihtiyacım olan ilacımsın

Kahretsin ki sadece hayallerimde olabilmenin

Iraksaması ve bedduasısın.

Her gece rüyalarımın misafiri

Gündüzlerinse hayali

Nasıl olduysa bedenimin nazar boncuğu

Ruhumun uğuru

Artık olmasan da zikrimin nurusun.

Bir varmış bir yokmuş

Gözlerin gözlerimde hapsolmuş... 

 
Toplam blog
: 14
: 268
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Merhaba ben Filiz Elmas. 1 Şubat Adana doğumluyum. Adana' da yaşıyorum. İlkokul, ortaokul ve lise..