Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Ulaştırılması Dileğiyle

Ulaştırılması Dileğiyle
 

salih arıkan


Eskiden Siyasiler Dernekleri ziyaret ederlerdi. Son yıllarda bizi ziyaret etmez oldular. Olsun biz yine de başarılar diliyoruz. Pazar günü Seçim var. Tabiî ki herkes oyunu açıklamak zorunda değildir.

Günde üç dört Saatimi Köşe yazısı ve Haber dinleyerek geçiren biriyim. Siyasetçi bir Ailenin çocuğuyum. Ailemizde Siyaset yapmış ve başarılı olmuş bireyler var. İlk derslerimi Ahmet Ali dedemden aldım. Özellikle Chp Demokrat Partiyi Adalet Partisini dedemden dinledim. Sonra nasip oldu Fakültede Sosyal Bilgiler okudum. İkinci Üniversitemde Sosyoloji devam ediyor.

Diyeceksiniz ki Fakülteden niye bahsediyorsun. Bazı tartışma Gruplarında bana cahil diyorlar. Ben cahil olmaktan göbeğini kaşıyan ve bu halkın çocuğu olmaktan mutluyum. Dağlıyım Karakeçili ve diğer Yörüklere karışmış akrabalarım. Bir yanım Sındırgı Gördes Akhisar ve şu an İzmirdeyim çok kültürlülükten bireysel özgürlüklerden yanayım. Dini özgürlükler benim için önemli temel insan hakları benim için önemli. Mülkiyet hakkı bireysel haklar önemli serbest piyasa ve hür teşebbüs vazgeçilmez.

Ben okumalarımdan şunu anladım. Cumhur İttifakı Ak Parti Yönetimi devam etmeli çünkü yıkım ekibi gibi yıkacağım değil de hep bize projeleriyle geliyor. Bu gün Radyonun birinde Gürsel Tekini dinliyorum. Ne gerek var İmam Hatiplere diyor. Bir başka Siyasetçiyi dinliyorum.  Bizim Fizikçiye Doktora Mühendise ihtiyacımız var diyor İmam Hatipliye değil diyor. Ben Cumhuriyet Lisesi  Mezunuyum. Ve her zaman gurur duyarım. Ama Cumhuriyetin Cumhursuz olanını sevmem. Bu Fizikçi doktor aynı zamanda inançlı ve imanlı olsa kime ne zararı olur. Bence hem Dini Dünyayı bilen hem Ülkemizi hem Yurt dışını bilen insanlar yetiştirsek fena mı olur.

Gelelim engellilerle ilgili konulara. Ak Parti onbinlerce arkadaşımızın işe girmesine zemin hazırladı. Merkezi Sınav sistemi oluşturuldu. Sosyal yardımlar arttı. Bakım ve engelli aylıkları ayni ve nakdi yardımlar arttı. Görmeyenlerin Öğretmenlik sorunları çözüldü daha birçok güzel faaliyetini sayabiliriz.

Ama yaşanılan bazı sıkıntılarda var. Üç aylıklarda Ailenin değil de kişinin geliri baz alınmalı. Bakım Sigortası hemen devreye girmeli SGK Beyaz Bastona 22 Lira ödüyor bu rakamın 300’e kadar arttırılmasını istiyoruz. Erişilebilirlikle ilgili ciddi sorunlar var. Tüm Kamu kurumlarının ve Toplu taşıma araçlarının erişilebilir olması gerekir.

Ben diğer Siyasi Partilerin Beyannamelerini inceledim Saadet ve İyi Partinin doğru dürüst bir taahhütü yok. En yakın Chp’nin Vaatleri var. İzmirdeki Belediyelerini görüyor ve asla sözlerine güvenilir olmadıklarını biliyorum. O yüzden Ak Parti Seçim Beyannamelerinde bu güne kadar yaptıklarını gördük bundan sonrada yapılacaklarının olması en azından yer vermesi kazanımdır.

Sayın Cumhurbaşkanımız Belediye Başkanı olduğu zaman Sayın Abimiz Lokman Ayva Özürlüler Koordinasyon Başkanı oldu. İlk defa Belediyelerde ve Partilerde Koordinasyon Başkanlıkları kuruldu. Sayın Cumhurbaşkanımızın engellilerle ilgili duyarlılığını biliyorum. Ve  ben oyumu Sayın Cumhurbaşkanına ve Ak Partiye veriyorum. Diğerlerinin gelecek vaat eden inandırıcı sözlerini duyamadım. Farklı Radyoları ve Gazeteleri okumaya çalışıyorum. Ama misyon ve vizyonu olan Ak Partidir. Hataları var diyebilirsiniz bence doğruları daha çok iktidar yıpranır ama bu dönemde muhalefet yıpranıyor iktidar şahlanıyor. 

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..