Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ülke değerlerinde hassas olmak..!

Ülke değerlerinde hassas olmak..!
 

Bir markette alış-veriş yapıyoruz. Doğamız gereği ben teknoloji, bilgisayar, otomobil eşim de kadın ve çocuk dergileri üzerinde yoğunlaşmış bir şekilde kitap ve dergilerin olduğu alanın önündeyiz. Derken almaya karar verdiğimiz dergileri alıp kasaya yöneliyoruz. Aldıklarımızı bir bir koyarken gözüm eşimin unutkanlık sonucu aldığı meşhur kadın dergisine takılıyor.

-Tatlım bu dergi bir süre önce Avrupa sayısında dağdaki kadın teroristler hakkında yazılar yazmış ve onları çok masum kişiler olarak göstermiş ve hatta "Onlara özgürlük savaşcıları" gibi isimler vermişti. Bu dergiyi almanın çok özel bir nedeni var mı?

* Doğru söylüyorsun, sen iyi hatırladın. Özel bir nedeni yok; unutmuşum.

Dergiyi tekrar yerine koyuyoruz. Bir dergi almakla veya almamakla çok şey mi değişir? Evet değişir, bu olaylara bakışın ve ülke değerlerine karşı duyulan hassasiyeyin bir göstergesidir. Sen benim ülkem hakkında çirkin şeyler yazacak, benim ülkemin kötülüğünü isteyecek ve masum yöre halkını ve askerlerimizi öldüren kadınları birer masumiyet timsali gibi gösterecek ve sonra da gelip benim ülkemde dergi satacaksın. Ben de gidip seni alacağım, asla.

Hangi dergi olduğunu merak ediyorsanız teknoloji elinizin altında bulmanız fazla zaman almayacaktır. Yine de size yardım edeyim. Aşağıdak linke size yardımcı olur.

http://www.medyafaresi.com/?hid=272&cid=3

Hoşcakalın..!
 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..