Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

ÜLKE SORUNLARINDA BİRLEŞELİM

Çağdaş ülke

Sorunları herkesçe

Kabul edilen

Ve

Çözümleri de

Herkesçe benimsenen

Birlikte

Çözümlemeye gidilen

Ülkedir

 

Çağdaşlık

Bilimsellik üzerinde yol almaktır

Gelişigüzellik olmaz bu yolda

“Alırım elime silahı

Saldırır gebertir giderim”

Yöntemi geçersizdir bu çağda

Sende olduğu gibi

Herkeste de silah vardır

Senin yaptığın gibi

Herkes de yapar saldırır gider

 

“Ölenler ölür

Kalan sağlar bizimdir”

Anlayışı geçersizdir artık bu çağda

 

Bu çağın anlayışında olacağız

Çözümde

Aklı

Bilimi

Kullanacağız

Doğru yol yönteme yöneleceğiz

Ve sonuçta

Kazanan olacağız

Asla

Ağlaya ağlaya

Gözyaşlarımızda boğulmayacağız

 

Günümüz Türkiye’si

Benim canım Ülkem

Sorunlar yaşıyor

Bu sorunlar

Çözülmezse ilerimiz kötü görünüyor

 

Peki

Çözülemez mi bu sorunlarımız

Asla değil

 

Diyorum ya

Bu çağda

Çözülemez sorun olmaz diye

Olmaz

 

İş

Ülke yöneticilerinin

Bu düşünceye gelmesine kalıyor

 

Ülke yöneticilerimiz

Şuna inanacaklar

Ülke sorunları

Birlikte çözülür

Birliğin karşısında yıkılmayacak

Güç yoktur

 

Bunun için canlarım

Ülke yöneticileri

“Ortak paradigmaya” yönelecekler

Ortak düşünceyle

Ortak çözümü bulacağız

Birlikte

Çözüme yürüyeceğiz

Ve tabii

Çözeceğiz

Ülkemizi sorunsuz olarak

Yaşanır yapacağız

 

Ben şunu söyleyeyim sizlere

Bugünkü

İktidar muhalefet itişip kakışması

Bizi

Sorun çözemez hale getirdi

Sorunlar

Boyumuzu aştı gitti

Böyle giderse

Yakında gömülüp gideceğiz

 

Bu tehlikeyi görelim

İşi

Sen ben hırlaşmasına çevirmeyelim

Ben varsam sen varsın

Sen varsan ben varım

Öyleyse

Gelin ele ele gelelim

Şu ülkeyi sorunsuz kılalım

Diyelim

 

Tarihi Türk Devletinin

Gününü ve geleceğini parlak kılalım

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..