Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Ülkemiz Hassas Yönetilmeli

Evet

Sevgili Türk Halkı

Evet

 

Sözlerim

Bir yerde sizlere

Beni dinleyin önce

 

Ben

Bu yurdun sevdalısıyım

Bu Yurt için

Her şeyimi veririm

Canım da dâhil buna

 

Bu sevda işte

Beni alıp götürüyor

Taaa

Güzeller güzeli ülkem olsun demeye

 

Evet

Sevgili Türk Halkı

Evet

Güzeller güzeli Türkiye istiyorum ben

Hem de

Hasretle istiyorum bunu

 

Öncelikle

Ülke yöneticilerimiz

Ülke yönetiminde çok hassas olmalılar

Her noktada olacak bu hassasiyet

 

En başta

Saygılı olacak Ülkemizi Yöneten

Hatır gönül güdecek

Ülke bütünlüğüne halel getirmeyecek

Sorunları

Bir bir saptayıp temizleyecek

Ülkemiz

Baştan sona sorunsuz olacak

 

İlişkiler

Ülke içi olsun

Ülke dışı olsun

Olumlu tutum davranışla şekillenecek

 

Zaten

Sevgili Türk Halkı

Uygar Ülke yöneteni

Her alanda

Her konuda

Tamamen olumlu düşünecek

Bu da

Yöneteni yararlı çözüme götürür

 

Olumlu

“Düşünen

Söyleyen

Davranan”

Yönetici ve çevresi

Alabildiğine saygı görür

Ve daima da

Hatırı gönülü güdülür

Öne sürdükleri

Herkesçe kabul görür uygulanır

 

Bu duruma gelen ülkede

Ülke insanları

Hobilerine dönerler

Bütün uğraşlarını hobilerine yöneltirler

Birçok konuda

İnsanları şaşırtacak derecede

Yaratıcılık gösterirler

 

Daha güzel

Daha yararlı

Daha sağlıklı

Daha teknik

Yeniliklere ulaşırlar insanlar

 

Bu duruma ulaşmak için

Ülkeyi Yönetenler

Ülke insanlarının

Aklını

Gönlünü sağlıklı tutacaklar

Onların

Aklını

Gönlünü

Olmayacak

Ya da olmaması gereken

Yaklaşımlarla karıştırmayacaklar

 

Bunun için de

Ülkeyi yöneten Baş Yönetici

Daima

Güler yüzle bakacak insanlara

Daima

Etkin şekilde dinleyecek insanları

Daima

Müşfik davranacak insanlarımıza

Kızgınlık

Öfke

Nefret

Kin

İçeren konuşmalarda davranışlarda

Asla bulunmayacak

 

Kızan

Bağıran

Çağıran

Ağlayıp sızlayanın

İçtenlikle elinden tutacak

Onu candan dinleyecek

Derdine çare olacak

 

İşte canlarım

Benim beklediğim

Güzeller güzeli Türkiye bu

Bunu bekliyorum ben hasretle

 

Benim ülküm bu

Dilerim Tanrım da yanımda olur

Ülkemi Yönetenlerin akıllarını buraya çevirir

 

Güzel Türkiye’de buluşmak dileklerimle

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..