Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

ÜLKEMİZ SORUNLARI ALTEDER

Evet

Sevgili Türk Halkı

Evet

Evet

 

Ülkemiz

Doğru yol ve yönteme yönelerek

Yaşadığımız şu sorunları alt eder

Ben bunu

Kesinlikle diye tekrarlıyorum da

 

Ülke sorunları

Ülke yöneticilerince

Doğru saptanacak

Bunların çözümleri

Bilen insanlarla görüşülerek saptanacak

Bu çözüm teknikleri

Türk Halkına güzelce anlatılacak

Türk Halkı

Sorunların kaynağını öğrenecek

Sorumluluğunu görecek

O sorumluluğunu üstlenecek

Ve

Sabırla yoğrularak

Devletle birlikte el ele gelecek

Çözümlere yönelecek

 

Bugünün koşullarında

Çözülemez

Devlet

Toplum

Birey

Sorunu yoktur

Bunu kabul edeceğiz

Sonra

Sorunu ciddi şekilde ele alacağız

Derin düşüncelerle

Sorunun pratik çözümünü bulacağız

 

Şunu söyleyeyim

Ülke sorunlarımız

Toplum sorunlarımız

Birey sorunlarımız

Yalnızca bize özgü sorunlar değildirler

Bu sorunları

Değişik ülkeler yaşamışlar ve çözmüşlerdir

Bize düşen

O çözümleri gözden geçirmek

Ve

Ülkemizde kullanıp

Sorunları çözmektir

 

Yani diyorum ki

Sevgili Türk Halkı

Bu çağda

Ülkeler

Sorunların altında kalmazlar

Sadece

Çözmek için çaba harcıyacak ülke

 

Buradaki temel nokta

Samimiyettir

Ülke insanları

Tepeden tırnağa

Samimiyetle soruna eğilecekler

Yöneticisi

Sıradan insanı

Bu yapıda olacak

 

Çözüm istenilirse

Hemen yanıbaşımızda durup dururdur

İş

O çözümü istemektedir

 

Bir de

Sorunların ortaya çıkması

Muhalif kanadı sevindirmemeli

Bundan

İktidar beklentisi yaşamamalı muhalefet

 

Muhalefet

Doğru samimi saygılı

Düşünce

Söylem

Davranışlar içinde çözüm önerebilmeli

Ve

Ülkede barışı yaratıp yaşatmalı

 

Bu konuda

Benim önerim

Devlet Halk iş birliğine girmeli

Ortak girişimlerle

Her sorun sırtlanılmalı

Üretim artışı yaratılmalı

Dış borçlara katlanılıp ödenmesine geçilmeli

 

Bu durum yaşanırsa

Çok yakın zamanda

Ülke ayağa kalkar

Dimdik olarak çevreye bakar

Olmazları oldurur

 

Ben

Ünlü atasözümüzle sözlerimi sonlandırıyorum

O da şu

“Olmaz olmaz deme olmaz olmaz”

Yani

Her sorunun oluru vardır

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..