Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

ÜLKEMİZİN İŞLERİNİ YOLUNA K...

ÜLKEMİZİN İŞLERİNİ YOLUNA KOYMALIYIZ

Evet

Sevgili Türk Halkı

Evet

 

Ben

Bu ülkeyi

Bu ülke insanlarını

Çok

Çok ama çok seven

Emekli bir öğretmenim

Uzun yıllar

Lise müdürlüğü yaptım

Birçok öğrencim oldu

Onları da

Ayrıca çok seviyorum

Görünce sevinç delisi oluyorum

Onlar da aynı oluyorlar

Gelip boynuma sarılıyorlar

Halimi hatırımı soruyorlar

Ayak üstü de olsa dertleşiyoruz

Onlarla

Dualarımı sunuyorum onlar için Allah’ıma

Sağlık sıhhat içinde yaşasınlar diyorum

 

İşte bu duygular

Beni ülkemin her türlü işini

Yoluna koyulsuna götürüyor

Dilerim

Ülkem insanlarının tamamı da

Bunu istesin

Herkes

İşlerin yoluna girmesi için uğraş versin

Gerkirse

Elimizi taşın altına sokalım

İşlerimizi yoluna koyalım

 

Düşünüyorum da

Ülkede işlerin yoluna konmasının

Temel koşulu

Öncelikle

Samimi şekilde barışık toplum olmaktır

Öyle yapmacık falan değil

İpine sapına kadar samimiyet sözünü ettiğim

 

Bilinsin ki

Samimiyetin olmadığı yerde

Her davranış

Her yaklaşım

Her söylem

Laf olsun durumundadır

Sadece çıkar düşünülür bu durumda

Bu durumsa

Bırakın işleri yoluna koymayı

İşleri daha da çığırından çıkarır

 

İkinci koşulumuzsa

Bilinçli davranacağız canlarım

“Kara camışları saldım bayıra mevlam kayıra”

Durumu yaşamayacağız

 

Bilinç bizi bilgiye götürür

Her konumuz bilgiyle yoluna girer

Hatta hemen de giriverir

 

Burada temel davranış

Buna inanacağız canlarım

“Hadi ya sen de demeyeceğiz”

Bilim yolunda yol alacağız

Ülkemizin tüm işlerini yoluna koyacağız

 

Bu çağda

Her konuda olduğu gibi

Ülke işleri de bilimle yoluna girer

Asla aksaklık görülmez

Çünkü

Bilimsel temel asla çökmez

O

Allah’ın

Kuran’da da belirttiği gibi

Temelleri sağlam kayalar üzerine oturtulmuş

Bina gibidir

 

Ben özellikle

İnsanlarımıza

Günümüz ve gelecek iktidarlarımıza

Bilimsel planlama ve çalışmalara yönelelim

Diyorum

 

Toplumsal yaşamın her alanı bilimseldir

Bunu kabul edeceğiz

Her alanda bilimsel davranıcağız

İlişkilerimiz bilimsel olacak

 

İnsanlarımız

Doğru olup

Kinden nefretten

Düşmanlıktan uzak kalarak

Tam olarak

Barıştan yana olacaklar

Asla

Barışın bozulmasına göz yummayacaklar

Ve

Yardım ve yataklık yapmayacaklar

 

Daima

Dayanışma

Paylaşma

Adaletli davranma

Ön planda olacak

 

Ülkemizin her işi

Düzgünce yoluna girecek

İnsanlarımız

Devletimizin etrafında toplanacaklar

Onun

Bir dediğini iki yapmayacaklar

Sorunsuz yaşayacaklar

 

İşte bu canlarım

Durum bu

Dilerim beni anlarsınız

Doğru dersiniz

Aynı yolun yolcusu oluruz

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..