Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

30 Ocak '08

 
Kategori
Blog
 

Ümit Culduz'u ''Nasıl bilirsiniz?''

Ümit Culduz'u ''Nasıl bilirsiniz?''
 

Fotoğrafta Sayın Ümit Culduz'u görüyorsunuz :)


Sevgili ''Milliyet Blog Ailemiz''

Bugün daha kuşlarla günaydınlaşırken aklıma birden bire, (yıldırım gibi) bir fikir ''fikrim'' geldi.. Evsahibi edasıyla, ''hoşgeldiniz'' dedim ve buyur ettim fikirlerimden içeri.. Şimdi bu aniden gelen misafir fikri, sizin gülen yüzünüz ve hatır sayan kalbinizle hani şu dillere ''pelesenk'mi?'' denir hah, ondan işte, ''paylaşmaya'' karar verdim..

- Gene bişi yumurtlayacak bu çingene ama Allah hayır etsin inşallah, çünkü harflerin sıralanışından belli..

Şimdi efendim. ''Efendin kalem odasında Sabiş'çim'' :)

Ben diyeyim ki haftada bir, siz deyin ki yedi günde bir, ''Milliyet Blogun'' kapısını aralayıp, aynen büle şimdi ki yaptığım gibi, içimizden birisini ''PAT'' diye ''kimdir, nedir, necidir, bu ''Milliyet Blog Yazarı'' nesini seversiniz, nesini sevmezsiniz kısacası bize onu, anlatır mısınız?'' Diye soracağım!

Sizden tek (ricam) isteğim!

İçinizden geldiği gibi, o kişiyi bizlere tanıtmanız..

Lütfen ama lütfen!
Gönlünüzden geçen bütün samimiyetinizle o kişiyi bize anlatmanız..
Hiç çekinmeyiniz.
Çünkü biz o kişinin ellerini ayaklarını bağlayacağız ki size bişicikler yapamasın.. (Bu fikride tuttum)
Burada yazılanlar çizilenler, sadece ve sadece bizim kendi aramızda kalacak.
Diğerleri mi?
Onlar melekler ayol, tabi ki yazılanları okuyacaklar..
Aynen büle işte :)

Hazır mıyız?

İlk! ''Nasıl bilirsiniz'e'' Baş-lı-yo-rum!

BİSMİLLAHİRRRAHMANİRRAHİM!

Ümit Culduz'u nasıl bilirsiniz?

GÖZ DEDİĞİN GÖRMELİ
: http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=749071

''Melekler yüreğinizden öpsün Ümit Beyyyy'' :)


Gönül Notum:
Bütün medya camiasına buradan duyurulur!
Bu yazı dizisi, (ayriyaten) RADYO ve TV programım, ''Madein Çingen Sabiş'' kaynaklıdır..
Durduk yere güna sokmayın beni, sonacıma da kalaylattırmayın kendinizi, da da hırsımı alamazsam çok kızarım kurşun da dökerim bilirsiniz.. Nerden bilirim sanırsanız abe falınıza bakmışım..

Gönüllü Çingeneniz :)
 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..