Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

30 Ocak '08

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
906
 

Ümit Culduz'u ''Nasıl bilirsiniz?''

Ümit Culduz'u ''Nasıl bilirsiniz?''
 

Fotoğrafta Sayın Ümit Culduz'u görüyorsunuz :)


Sevgili ''Milliyet Blog Ailemiz''

Bugün daha kuşlarla günaydınlaşırken aklıma birden bire, (yıldırım gibi) bir fikir ''fikrim'' geldi.. Evsahibi edasıyla, ''hoşgeldiniz'' dedim ve buyur ettim fikirlerimden içeri.. Şimdi bu aniden gelen misafir fikri, sizin gülen yüzünüz ve hatır sayan kalbinizle hani şu dillere ''pelesenk'mi?'' denir hah, ondan işte, ''paylaşmaya'' karar verdim..

- Gene bişi yumurtlayacak bu çingene ama Allah hayır etsin inşallah, çünkü harflerin sıralanışından belli..

Şimdi efendim. ''Efendin kalem odasında Sabiş'çim'' :)

Ben diyeyim ki haftada bir, siz deyin ki yedi günde bir, ''Milliyet Blogun'' kapısını aralayıp, aynen büle şimdi ki yaptığım gibi, içimizden birisini ''PAT'' diye ''kimdir, nedir, necidir, bu ''Milliyet Blog Yazarı'' nesini seversiniz, nesini sevmezsiniz kısacası bize onu, anlatır mısınız?'' Diye soracağım!

Sizden tek (ricam) isteğim!

İçinizden geldiği gibi, o kişiyi bizlere tanıtmanız..

Lütfen ama lütfen!
Gönlünüzden geçen bütün samimiyetinizle o kişiyi bize anlatmanız..
Hiç çekinmeyiniz.
Çünkü biz o kişinin ellerini ayaklarını bağlayacağız ki size bişicikler yapamasın.. (Bu fikride tuttum)
Burada yazılanlar çizilenler, sadece ve sadece bizim kendi aramızda kalacak.
Diğerleri mi?
Onlar melekler ayol, tabi ki yazılanları okuyacaklar..
Aynen büle işte :)

Hazır mıyız?

İlk! ''Nasıl bilirsiniz'e'' Baş-lı-yo-rum!

BİSMİLLAHİRRRAHMANİRRAHİM!

Ümit Culduz'u nasıl bilirsiniz?

GÖZ DEDİĞİN GÖRMELİ
: http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=749071

''Melekler yüreğinizden öpsün Ümit Beyyyy'' :)


Gönül Notum:
Bütün medya camiasına buradan duyurulur!
Bu yazı dizisi, (ayriyaten) RADYO ve TV programım, ''Madein Çingen Sabiş'' kaynaklıdır..
Durduk yere güna sokmayın beni, sonacıma da kalaylattırmayın kendinizi, da da hırsımı alamazsam çok kızarım kurşun da dökerim bilirsiniz.. Nerden bilirim sanırsanız abe falınıza bakmışım..

Gönüllü Çingeneniz :)

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Nerde kalmıştık! Temmuz sıcağı ve Nisan yağmurları! Eğer bir hata yaparsa onu cezalandırmaya gerek yoktur! Kendine vereceği cezayı, temyiz engelleyemez! Onun dostu olmak için, kuzu postuna bürünmenin faydası olmaz! Pişmanlık duyacağı adımlar da atar! Bir şans daha tanır! Bildiğim kadarıyla, ona bolca şanş tanımadılar şimdiye kadar bu hayatta! Benim bir şikâyetim var! Ne zaman birlikte takılsak, ister Foça'lıda;ister bir nehirde demir atmış balıkçı gemisinde, hesabı hep o öder! Bu bana uygun gelmiyor! Bir O, bir ben olsa; daha sık takılırım sıkılmadan sınırlı zamanlarda! Ama bu sefer benim yöntemim yürürlüğe girecek! P a y l a ş a c a ğ ı z! Kardeş, kardeş! Yenilikleri, sevinçleri ve ödenecek hesapları! Değil mi Sultanım? Siz de birşeyler söyleyin! Yılbaşında iki kilo çikolata göndermiş ablasına! Çocuklar gibi sevindim! İki kilo fazlam var! Ben de yürüyerek gideceğim onu yanına! Milliyet'te olmaktan mutlu buna eminim, sevdiği kalemler çoğunlukta! Sizleri çok seviyor! Ben(i)? den selam

Alev Meisel 
 04.02.2008 2:23
Cevap :
Sevgili Alev Hanımefendiciğim, Evet.''insan olabileni'' karekter de yetmez anlatmaya. Efendim, söylemek için, bir şey bilmek lazım. Bildiğim bir şey var! Oda, Sayın Ümit Culduz Beyefendinin kıymetli ablası Alev Meisel'in Hanımefendinin ''Sultanın'' bir çingeneyi ''sultan'' yapmasıdır! Onun için, bu sultanın, adı da şanı da ''sultan'' olmasından değil, ''sultanlar sultanı'' olmasındandır ben bunu bilir bunu söylerim. Bizler de Ümit Beyi çok seviyoruz! Böyle güzel bir insanın yanına, eminim ablasıyla birlikte, dostları da yürümek ister yanyana? Sevgim saygımla teşekkür ediyorum! Baki selam efendim..  04.02.2008 2:54
 

O önerdi, MB ye beni o davet etti! Sabiha Sultan! Sizinle tanışmamıza vesile oldu! Görünmez bir köprü oldu! Büyük sevap kazandı! ( İnternette gezinme alışkanlığı olmayan bir kulum!)(Adlarını bu daracık alana sığdıramayacağım kadar çok) değerli insanların, eserlerini, emeklerini okuma fırsatını sayesinde yakalayabildim! Kendisine teşekkür borçluyum! Bana bu fırsatı verdiğiniz için, size de!Çok mütevazi olmayacağım, benim de bir katkım oldu! Bilebildiğim, çözebildiğim, aklımın yettiği kadar; Kara elmas gözlerden söz ettim ona! "Değerli gördüğümüz madenlere ulaşmak çok zor olur, onlara ulaşmak meşakkatlidir! Özveri ve sabırla çalışmak gerek, eğer onlara ulaşmak istersek; taşı toprağı tek tek ayıklamak düşer insanoğluna"Dedim! Sizce dinledi mi? Nasıl biridir? Dünyamdaki Culduz! Tek başına Culduz! Yakında evlenmezse: Ailenin son Culduz'u! Eğer onunla yolculuğa çıkmak isterseniz: Yanınıza güneş gözlüğü ve şemsiye almanız gerekir! Ben ikinci yorum hakkımı da kullanmak istiyorum!

Alev Meisel 
 04.02.2008 1:41
Cevap :
Sizin huşu içinde dinliyorum! (okuyorum) ''Alev Sultan'ım'' buyurunuz lütfen! Sevgi dualarımla.  04.02.2008 2:15
 

O'nu "İkinci 50'ye giren yazarlar" bloguna yorum yaparak tanımıştım. Önce müstear adımdan dolayı beni erkek sandı ve "tertip", "kardeşim" şeklinde sözcüklerle hitap etti. Sonra maç skorları, amatör balıkçılık, arabalar gibi; bir kadın için son derece ilginç! muhabbetlere girdi. Sonra her nasılsa benim bir kadın olduğumu anlayıp, vaziyeti kurtarma babında ince mesajlar yazdı:) Adımı bir türlü doğru söyleyemedi. Ama sonra ben onun yazılarını, o da benimkileri severek okuduk. Ablası var, Alev Hanım. Çok zarif ve hoş bir hanımefendi. Enişte Avrupa dolaylarından ama "yüksek yüksek tepelere" türküsü eşliğinde İzmir'e damat gelmiş. İlginçtir kendisi de Avrupa'nın yüksek yüksek tepelerine ev kurmuştur. Hayatımızı renkli ve pozitif kılan şahsiyetlerdendir Ümit Bey. Burada olması bizim için kazançtır. Tıpkı sizin gibi Sabiha Hanfendiciğim... Selamlar...

vakayinüvis 
 01.02.2008 2:42
Cevap :
Sevgili Gülname Hanımefendiciğim, yorumunuzu sanki sizinle karşılıklı oturuyormuşuz da siz sakin sakin anlatıyor bende dinliyormuşum gibi hissettim kendimi.. Deme ki harfler, cümleler, kelimeler aynen ahenkle dans etmiş kaleminizle. Bu çok önemlidir! Biri bişi anlatır ses ve anlatım kulağa oradan yüreğe sızar karşınızdakini melodik dinlersiniz. İşte yazılanlarda öyle..Bizler aklımızdan yüreğimizden geçeni yazarız, yazarız ama bu yazdıklarımızı bazen karşılıklı olarak anlamayabiliyoruz. Öyle oluyor ki bazende ılgıt ılgıt esen yel gibi göz kulağımızdan içeri sızar kendimizi öyle hoş hissederiz ki yazılanlar karşısında yemeği sindire sindire yemişiz gibi oluruz. Okuduğumuz doyurur bizi. Sizin bizim davetimizi kırmayıp, sunmuş olduğunuz malzemenin tümü duyurucu ve faydalıydı efendim. Teşekkür ederim. Herkesler atlet olup koşamadığı doktor olup şifa dağıtamadığı gibi, benim gibi kalem tutup yazamayanlara da iyi bir örneksiniz! Sevgim saygım ve hayranlığımla. Çingeneniz.  01.02.2008 6:34
 

Efendim Ümit bey MB yazarlığına başladığımda A 4 dolusu fırça yediğim çok değerli bir beyefendidir.Korkumdan yazılarına yorum bile yazamıyorum zaten,ama sizin sayfanızda olmanın verdiği cesaretle düşüncemi yazıp hemen kaçacağım!Yeni buluşunuz çoook harika.Dedikodu kazanı fokur fokur kaynayacak bu gidişle.Saygılarım herdaim efendim..

Arif ÖĞÜTÇÜ 
 31.01.2008 16:48
Cevap :
Sevgili Öğütçü, :) güldürdünüz beni.. Ümit Bey, korkacağınız ve kaçacağınız en son kişi olmasın sakın? Yediğiniz fırçalarda lale sümbül bitmiştir eminim.. Dedikonu kazanını azcıkda ben kaynatayım hemde göz göere göre kulaklar duya duya aşikar yani anlıyacağınız.. Bizde saklı gizli yok.. Fallar meydanda nasılsa kalayda bedava kurşun atmak deseniz joker sayılıyor karşı taraf için.. Fokur fokur fokurdayalım da iyicene pişelim çiğ kalmayalım çünkü ''çiğ insan sevilmez!'' Sevgilerimle saygılarımla benden de size. Teşekkür ederim..  31.01.2008 17:45
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1986
Toplam yorum
: 5389
Toplam mesaj
: 722
Ort. okunma sayısı
: 4828
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster