Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Umudum Var

Şiir: Umudum Var
 
Konu: Benim Hayatım, Bana Umut Ver
 
                                            Umudum Var
Benim kutlu hayatım!
Bana, doğanın sunduğu en büyük armağanım olan alın yazım!
Krallara layık türden lüks ve sefahat içinde rahat bir yaşam sürmeyi,
asla istemiyorum senden!
 
Mütevazi Hayatım benim;
Bu gelip geçici dünyada,
mizacım kadar saf ve temiz olan,
bir tek isteğim, basit bir dileğim olacak senden!
Yaşamak için ufukta beliren bir parça umut ışığı.
Her gün doğan güneşin yüzümü güldürmesi.
Toprağa düşen bir yağmur damlası kadar sevinç sadece.
 
Hey sevgili hayatım, kararan bahtım!
Yok mu hiç iyi bir gün bana da kalan güzel talihinden!
Ne olur göster bir kez gülen yüzünü, yüzümü güldür.
 
İşte bende coşku içinde orada olayım istiyorum.
Süslü çiçekler açan kır bahçelerinde,
Hesapsız kitapsız neşe içinde,
oradan oraya hoplayıp, zıplayıp, koşayım, eğleneyim.
Küçük çocuklar kadar masum ve özgür olayım diliyorum.
 
Benim hayatım, senden umudum var.
Yaşam zevkim, geç kalma gel bul beni.
Yarım kalmasın hayatımın mutlu neşesi.
Sevinçle kapla, gülümseme ile taçlandır solan yüzümü.
Benim hayatım, senden umudum var.
 
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..