Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Umutla

Bugün kocaman bir yılı daha acılarıyla, secvinçleriyle, hüzünleriyle, umutlarıyla, umutsuzluklarıyla geride bırakıyoruz bugün. Dönüp arkama baktığımda koca bir yılda ne kadar çok şey yaşadım.. Hem çok güzeldi, hem de çok hüzünlü.. Devam eden hüzünler dışında hiçbir şey yaşanmamış gibi şimdi..

Ben biraz hüzünlü başlıyorum yeni yıla. Bunun nedenlerinden birincisi, yaşadığımız ülkenin içinde bulunduğu durum açısından.. Nereye doğru gidiyoruz.. İşsizlik, yoksulluk, sosyal ve ahlaki çöküntü, şu anda geliştirilen politikalar ve bunda da hiç bir aykırı düşünceye yol vermeyen, hatta yaşam hakkı tanımayan bir yönetim ne yazık ki...

İkincisi ise benim tamamen kendi özel yaşamımla ilgili.. Olumsuz giden bir takım şeyler ve sürekli sorgulamalar.. Benim için çok inişli çıkışlı bir yıldı.. Ama bütün olumsuzluklarla birlikte çok güzel şeyler de yaşadım. Çok mutlu olduğum zamanlar da oldu..

Benim kişiliğim nedeni ile her zaman kötü şeylerden iyi bir şeyler bulurum... En kötü zamanda bile küçük bir ışık ararım ve sonucunda da mutlaka o ışığı bulurum.. Bu zaman zaman çevremde "polyannacılık" olarak yorumlansa da bu yönümü her zaman sevmişimdir.. Bu bence yaşama tutunmak, yaşamı sevmek, yaşamdan da keyif almak aslında... Bununla birlikte umudu kaybetmemekle ilgili. Çünkü insan umudunu yitirirse bir kez yaşam çekilmez hale gelecektir... Yaşama tutunmak da güçleşecektir bana göre..

İşte bu nedenle insan önce kendini, daha sonra da bütün insanları sevmelidir.. Gerçeklerden uzaklaşmadan pozitif olmaya özen gösterilmelidir...

İşte tüm bu nedenlerledir ki, gelin yeni bir yıla güzel başlayalım.. Önce kendimize, sonra da çevremizdeki sevdiğimiz insanlara iyi dileklerimizle küçük hediyeler almakla başlayalım... Ve yeni yıla gülümseyerek yeni umutlarla girelim ve bütün yılın böyle geçmesini dileyelim....

 
Toplam blog
: 5
: 413
Kayıt tarihi
: 20.04.09
 
 

Sosyal Hizmetler Yüksekokulu mezunuyum. Bir kamu kurumunda aile ve çocuk alanında idareci olarak çal..