Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Unut dediler unutamadım

Unut dediler unutamadım
 

yalnızlık


Bir tebessümle başladı aşkımız,
Ummazdım hiç böyle zamansız
Unutmak ne kadar zormuş,
Böyle sevip ayrılmak
Şimdi yapayalnız bir kentteyim,
Her yanım yemyeşil sanki cennetteyim
İsterdim ki sende yanımda ol,
Oysa şimdi deli divaneyim
Unuturum demiştim kendi kendime,
Nerden bilirdim yara açılır kalbimde
İşte böyle deli gibi sevince,
Sonu budur dedim kendi kendime
Biliyorum artık faydasız,
Bitiyor işte böyle zamansız
Yüzüm tutmuyor dön demeye,
Razıyım sen mutlu ol yeter
Unut dediler ama ben unutamadım


 
Toplam blog
: 24
: 993
Kayıt tarihi
: 10.05.08
 
 

7.sınıf öğrencisiyim. Fotograf çekmek, doga gezileri yapmak, şiir okumak en çok sevdiğim uğraşılarım..