Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Unutma Ey Dostum

Unutma Ey Dostum
 

Dünyanın her haline alışırsın zamanla
Benliğin fırsat kollar, yırtmak için kisveni
Dünyaya bağlandıkça, yarışırsın zamanla
Her şey eskidi de bir tek sen kaldın yeni
Unutma ki ey dostum, kendin kadar kendinsin
Hatırlar gibi yapma, unuttuğun kendinsin

Gözlerinden okunur her nefesin acısı
Bakışların matlaşır ve hayallerin cayar
Aynadaki gördüğün daha bunun yarısı
Zaman bir kan emici, sanma ki kana doyar
Unutma ki ey dostum, kendin kadar kendinsin
Ahmak sanma dostunu, kandırdığın kendinsin

Fısıldaşır zihninde dost sandığın şeytanlar
Bin bir tilki kuyruğu raks eder dimağında
Tanımaz olur bir gün, el üstünde tutanlar
Kürkün emin ellerde bu kürkçü dükkanında
Unutma ki ey dostum, kendin kadar kendinsin
Üç kuruşluk dünyada yandırdığın kendinsin

00:30
28 Şubat 2011, İstanbul

Sevgi, hürmet ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

www.murathacioglu.com

http://twitter.com/murathacioglu

http://xhami.files.wordpress.com/2009/03/husran.jpg?w=262&h=186

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..