Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Zoraki ayrılık.

Zoraki ayrılık.
 

Alıştım bu gidip gelmelerine,  

Ama sensizliğe HAYIR! 

Vazgeçemedim her ayrılık gecesinde 

yatağında kokunu içime çekmekten… 

Elim varmıyor dağınık eşyalarını toplamaya… 

Sessizce “nerdesin?” diye odaları dolaşmaktan yorulmadım halâ… 

Sabahları öperek kaldırmalarım ,  

Kahveli sohbetlerimiz,  

Başımı koyduğum omuzun,  

Paylaştığımız sımsıcak anlar 

Yine ertelendi bir başka mevsime… 

Ya karlar topluyorum ardından,  

Ya da sonbahar yaprakları gibi dökülüyorum. 

Sen hep bahar ol gül yüzlüm 

Sen hep deli rüzgâr ol es,  

Sen hep nefes ol içimde,  

Ben özlemle bekler, avunurum sesinle… 

 

Nurcan Çelik Yalun 

6.Şubat.2011 

 

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..