Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Unuttum Deme Sakın!

Unuttum Deme Sakın!
 

Unuttum deme çocuk!
Sor yüreğinin en çocuksu yanına,
Sor, gezdiğin özlem kokulu bağlara,dağlara,ovalara,
Sabahın kızıl vaktinde düştüğün tozlu-topraklı yollara ,
Gözlerindeki mavimsi gülcüklere sor beni.
Bak gör o zaman,nasıl da unutmadığını söyleyecek sana her biri..


Sakın unuttum deme çocuk!
Bir ömür boyu hatırla, bil beni,
İşte o an ölüp ölüp yeniden sende dirilirim belki.
Gün olur yağmur yüklü bir bulut olurum,
Belki de yaz ortasında serin bir rüzgar,
Eserim sana doğru ,Karacadağ’dan,Nemrut’tan
Ya da sımsıcak bir kar olup,durmadan yüreğinin üstüne yağan..

Bakma sen, uzağa düştüğümü senden,
Düşünme hiç aramızdaki uzak,ıssız dağları,yayları,uzun ince yolları,
Hasret hasret sanadır tüm şiirlerim,tüm fikirlerim,düşünmelerim.
Sanadır bu ömür,bu rüya,bu ezgi ezgi yakılan türküler.
Ta ki sendeki umut yeşerip sapsarı başaklarla dolup taşana dek.

16.07.2009
İbrahim KAYA
Cihangazi İ.Ö.Okulu
Bozüyük/Bilecik

Doğudaki Köylü Çocuklar Üstüne…

 
Toplam blog
: 61
: 1168
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1974 yılında  Erzurum’ un Karayazı ilçesinde doğdum.İlköğrenimimi Erzurum'da,Ortaöğrenimimi Şan..