Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Üstelik hastaydı da!

Üstelik hastaydı da!
 

Ne aradı ne sordu üstelik hastaydı da

Ararım demişti oysa ama o aramadı.

Ya ölseydi, öldüğünü nerden bilecekti.

Kime soracaktı, ya da sorar mıydı acaba?

Onu bile kestiremiyordu bak.

Sahi!!

‘’Ben ölsem ağlar mısın bana?

Benim için akıtır mısın gözyaşlarını o kara gözlerinden

Beni ebediyen kaybetmenin acısını taşır mısın yüreğinde

Bir daha sesimi duyamayacağın gerçeği seni ne kadar korkutur’’

Diye sorular sıralayıverdi peşi sıra kendince.

İşte o aramadı ya ölüm gibi bir şey oldu

Ama korkma ölen yoktu zaten.

Belki de ölen o an içinde ki sendin.

Özdemir Asaf’ da böyle demiş

‘’Geleceğim bekle dedi gitti.

Ben beklemedim, oda gelmedi.

Ölüm gibi bir şey oldu. Ama kimse ölmedi’’

O da ‘’Arayacağım dedi. Aramadı.

Ama o hep bekledi, ama o yinede aramadı,

Üstelik hastaydı da.

Bana da ölüm gibi geldi ama ortada ölen yoktu’’

Şimdi telefonlar hep çalıyor

Ama çalan zillerin hiçbiri sen değil artık.

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..