Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Üstü Kapalı Örnek Kendisi

Kimi kandırıyorsun “adamın biri demiş ki” adamın biri sensin!

Ben de utanacağım, üzerime yapışacak, beni lekeleyecek yaşanmış örneklerimi sanki onlar yapmış gibi üçüncü şahıslar üzerinden veririm. Hatta Abbase Sultan’ın uşağı ve dahi Ayı Yorgi söylemiş dediğim bile olmuştur.

“Adamın biri” ni kimse yargılamaz sorgulamaz nasılsa.

Bu tür örnekler az biraz alengirliyse söyleyenin kendisine aittir.

Masum bir davranış aslında; atıyorum ensesten bahsediliyor, nasıl ben yaptım desin. Yok bu ağır oldu manita işleri diyelim.

Masum masum olmaya da ben asıl karşıdakilerin nasıl bu kadar kolay inandıklarına şaşıyorum; ne Ayı Yorgi’si kendi nanesi!

Ayı Yorgi’ye kızsan ne olacak zaten ayı!

Yapın yapın Yorgi’nin üzerine atın!

“Kirli çamaşırlarımızı ortaya mı dökelim Korkut, bizi senden başka kimse anlamıyor zaten. Tanrı iyi ki senin gibi işe yaramaz bir adam yaraymış, öyle çok işe yarıyorsun ki; şu söylediklerini kimseye söyletemezsin. Bir de senin kafanda editör bulsak!...”

Bu konuyu daha önce yazdım, şimdi yine okunursa bilin ki daha önceki yazıyı kimse okumamış.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..