Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '07

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
 

Üşüyordum

Üşüyordum
 

Sıcak bir bahar gecesi karşılaştım onunla.

Bir çöp tenekesi'nin yanında heybetli vücudunu gererek uzanmıştı.

Elimi uzatarak yanıma çağırdım onu, bir süre bana baktı.. Daha önce nelerle karşılaşmıştı bilmiyorum.. Tekmeler, darplar, taş, sopa... Bu yüzden temkinli yaklaşıyordu..

Tehlike oluşturmayacağımı anlayınca yanıma geldi.

Başını okşadım..

Kulakları hep tetikteydi, güçlü kasları nedeniyle istediği şekilde oynatabiliyordu.. Bacaklarıma sürtünmeye başladı..Bu beni kendi sınırları içine aldığını gösteriyordu. Artık onundum...

Karnının aç olduğunu sanmıyordum ama ona yiyecek bir şeyler vermek istedim.

Bulamadım.

Bir başkası daha yanıma yanaştı aynı temkinli adımlarla.

Bir başkası..

Bir tane daha..

Toplamda 4 tane olmuşlardı..

Farklı renklerde 4 kedi..

Gecenin,boş sokakların tadını çıkaran 4 kedi..

Onlarla ne kadar zaman geçirdim bilmiyorum..

Evime gelip yatağıma uzandığımda mutluydum.

Sabah oldu.

Dışarı çıktım;

Dün geceki kedilerin cesetleri karşıladı beni...

Sordum,soruşturdum ne oldu diye..

Belediye zehirlemiş dediler..

Masumca betonda yatan kedilere bakakaldım öylece..

Yanıma gelişlerini, bacağıma sürtündükleri anları anımsadım..

Sıcak bir gündü,
Ama ben üşüyordum...

 
Toplam blog
: 278
: 1369
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Küçük bir kız çocuğu masumiyetidir yazmak, her satırı her cümleyi her kelimeyi tekrar tekrar gözden ..