Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '13

 
Kategori
Şiir
 

Utanıyorum!

Utanıyorum!
 

Utanıyorum çağdaş gençliği tanıyamadığım için.

Utanıyorum Atatürk ilkelerine sahip çıkamadığım için.

Utanıyorum özgürlüğümü muhafaza edemediğim için.

Utanıyorum korktuğum için.

 

Ama şimdi :

Gurur duyuyorum Türk Gençliğinden.

Gurur duyuyorum Cumhuriyeti kuranlardan.

Gurur duyuyorum kanlarının  son damlasına kadar Cumhuriyeti ve Demokrasiyi  benimsemiş olanlardan.

Baskıya, şiddete, kanunsuzluğa  karşı direnenlerden.

Ülkemden gurur duyuyorum.

 

Yılmaz Çetingöz

7 Haziran 2013,  saat 7.55, günlerden Cuma.

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..