Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '16

 
Kategori
Şiir
 

Uyan Milletim

Uyan Milletim
 

13 Mart  2016 yürekler yine dağlandı. Yine masumlar acıyla kıvrandı.
Ankara’daki kanlı Pazar’da şehitlerimize Allah’tan rahmetler dilerim. yaralılarımıza Allah’tan acil şifalar vermesine duacıyım... İnsanlığın zerresi kalmamış canileri lanetliyorum.. Uyan artık Ey milletim... Uyan...
 
UYAN ARTIK EY MİLLETİM
 
Bu ne acı ne keder zalimsin zalim
Uyan artık uyan benim milletim
Bilmedin kötülük bilmedin daim
Uyan artık uyan benim milletim
 
Ölümün kazanı kaynar mı sandın?
Bu acıyla gönül yanar mı sandın
Sabırlar taşınca susar mı sandın
Uyanır şahlanır benim milletim
 
Her yanı sardı o ateş çemberi
Yazı çevirdi bak oldu zemheri
bu kokan milletin, kanı can teri
Bir gün hesabını verir milletim
 
Dökülen masumun kanıdır inan 
Dilerim terörün sonudur inan
Beraber olmanın günüdür inan
Bu haksızlığa dur dersin milletim
 
Kardeşi kardeşe kırdıran sensin
Yüreğin yanmadan baktıran sensin
Zalimi doyurup yaktıran sensin
Sorgunun sualin günü milletim.
 
 
Gülseren AKDAŞ
 
 
Toplam blog
: 140
: 595
Kayıt tarihi
: 31.08.10
 
 

18.03.1950 yılında Samsun'un Bafra ilçesinde dünyaya gelmiş. Altı çocuklu bir işçi ailesinin üçün..