Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '08

 
Kategori
Sosyoloji
 

Uyanalım artık...

Uyanalım artık ...
Kürt kardeşim! Sana sesleniyorum...
Son 20 - 30 yıl içinde ne gençler öldü...
Sen ve ben biz kimiz. Kürt ve Türk!
Bizler bir bütündük, bir bütün elma gibiydik.
Aramıza kin girdi. Kin soktular. Nefret büyüdü!
Senin oğullarının gidip militan yazıldığı ve 23 yıldan beri Türk askerini, polisini, vatandaşını öldürerek “terörü yükselten” PKK’yı aslında Amerika ve Avrupa Birliği ülkeleri, “bağımsız Kürdistan kurulacak” hayalini yükselterek destekledi, gözetti, kolladı; silah verdi, eğitti. Ve şimdi ABD Başkanı Bush, bizim Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’e besleyip gözettiği, eğitip büyüttüğü “PKK’yı dağdan indirip bitirmek karşılığında Türkiye’ye şunu yap... Bunu yapma...” diye buyruk veriyor.
Kürt kardeşim anla! Birlikte anlayalım!
İki kardeştik! Binlerce yıldır beraber yaşıyoruz. İkimizi de kullandı.
Seni bana karşı kışkırttı, “ülke bölünecek” korkusuna soktu.
Bana “senin oğullarının militan yazıldığı terör örgütünü ezmem için bol silah; askeri jet uçakları, F-16’lar, hava savunma sistemleri, Patriot PAC füzeleri, savaş helikopterleri Sikorsky sattı.
Satıyor. Satmaya devam edecek. Kürt kardeşim!
Bu kadar para silaha yatırılmak yerine doğu ve Güneydoğu Anadolu’da “yatırıma-üretime-eğitime-insana” yapılsaydı, Güneydoğu Anadolu uçardı. Ancak özür, kabahat tek yanlı değil.
Sen oğullarını “ABD ve AB’nin kuklası olmayı peşinen kabullenmiş, PKK terör örgütüne ve bölünmekten yana seçim yapmış olanların kamplarına gönderdin, onlara yardım ettin, ”militan yazılmalarına göz yumdun, çatışma başladı ve iki ayrılamaz kardeş; Türk ile Kürt, “ namlunun ucuna” getirildi.23 yıl cinnetle geçti.
Sonunda PKK, Diyarbakır’da üniversiteyi kazanmak için dershaneye giden lise çağındaki, suçsuz, çocuk yaşındaki “Kürt oğlu Kürt çocuklarını” öldürdü. Bunu bil.
Bizler de senin “Kürt oğlu Kürt çocuklarını” da öldürenleri yuvalandıkları dağlardan söküp alabilmek için “aklı Orta Doğu’daki enerji kaynaklarında olan Amerika ile işbirliği yapmaya” mahkûm olduk.
Kürt kardeşim!
Bu ayıp ikimize de yeter! Bu ayıp ikimizi de öldürür!
Sen, “ülkeyi parçalamak için” ABD kuklası olmayı kabul etmiş bir terör örgütüne, zaman zaman yardım ettin, oğullarının militan olmasına gerekli tepkiyi göstermedin, ben o çocukları dağdan indirmek için ABD’nin desteğine ihtiyaç duydum.
Kürt kardeşim! Sana sesleniyorum...
Aptallığın da bir sınırı var. Uyanalım artık değil mi?
 
Toplam blog
: 453
: 1059
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1933 Kayseri'de doğdum. Kayseri Lisesi Ankara Veteriner Fakültesi, İstanbul Üniversitesi Diş Heki..