Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Uyarma Hakkımız Var mı?

İnsanları uyarırız bunda bir şey yok da, bizi ilgilendirmeyen, kendi özel konularında falan gerektiğinde uyarabilir miyiz?

Hani bu da hayatına karışmak sayılırsa…

Uyarının kötüsü olmaz da “haklı da olsan uyarma” denilebilir mi ki?

Bazı şeylere hakkımız olduğunu biliyorum ama uyarma kişinin inisiyatifinde olmalı; yani istersen uyarır istersen uyarmazsın, belki yanlış yapmış olursun, icabında haklı da olsan ters cevap alırsın, olsun katlanırım dersin…

Böyle durumlarda ben biraz tereddütlü yaklaşıyorum. Kafede adam sıcak tostu hızlı yiyordu, uyardım; “Sana ne ben böyle seviyorum” diye azarladı.

Demek ki uyarma hakkımız yokmuş…

Hakkım olsun ya da olmasın sonu kötüye gidecek bir durumda insanları uyarırım; ters bir durum olursa sonucuna da katlanırım.

Diğer durumlarda ne yaparım bilmiyorum…

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..