Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '17

 
Kategori
Rüyalar
 

Uyku... Biraz Uyku

Uykuya dalmak günümüzde zor sanki. Hayat koşturmacası, stres, mitres geceleri uyutmuyor insanı.

Bir aralar rüyalarımı yazdıgım defterim vardı. O rüyaları sinemaya uyarlasam , bilim teknik uzay filmleri çıkardı. Öncelikle,uykuya kolay dalarım. Rüyalarımda gökyüzündeyim,uçuyorum, gökdelen tepelerindeyim. Ya da rüyamda rüyamı birisine anlatırım. Tabirlerine bakmadım cünkü her kitap farklı şeyler yazıyor. Ben rüyamda gördügüm objeleri aklımda tutuyorum. O kişiler haftaicinde mutlaka karşıma çıkıyor.Onlardan haber alıyorum . 

Bir keresinde rüyamda gördügüm evlerin aynısını Suadiye'de gördüm. Üstelik o sokaga hiç gitmemiştim.

Rüyalarınızı hatırlarsanız, bunu ciddiye alın bence ya da yazın bir yere

Size gelecekle ilgili, sizi korumayla ilgili ipuçları verir.

Mutlu Rüyalar 

 

 

 
Toplam blog
: 23
: 86
Kayıt tarihi
: 24.01.12
 
 

Ekonomi okudum. Bilişim firmasında çalışıyorum. Okumayı, araştırmayı cook severim. Özel merakları..