Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '12

 
Kategori
Kitap
 

Uyuyana Kadar / S.J. Watson

Uyuyana Kadar / S.J. Watson
 

Uyuyana Kadar / S.J. Watson


Unutkanlık yaşar mısınız bazen ve bu sizi korkutur mu?

Ben de bu kitabı okuyana kadar unutkanlığın korkulacak bir şey olmadığını düşünürdüm.

Kitabı okuduktan sonra fikrim tamamen değişti.

“Uyuyana Kadar”da amnezi hastası olan Christin’in gerilim dolu hikâyesi anlatılıyor.

Christin her sabah sıfırdan başlıyor hayata.

Ta ki tuttuğu günlüğü bulup okuyana kadar.

Kendi günlüğü yoluyla kim olduğunu bulmaya çalışan bir kadının etrafında dönen karmaşık olaylar örgüsü. Psikolojik gel-gitler, polisiye ve aile ve arkadaşlık ilişkileri iç içe geçmiş.

 

Gerilim ve polisiye kitapları okurken genellikle sonunu tahmin edebilmeme rağmen, bu kitapta hiç tahmin edemediğim bir sonla karşılaştım, şaşırtıcıydı.

Sürükleyiciliğinin yanı sıra, bazı mantık hatalarına da rastladım kitapta, ama önemsemedim. Kitabın usta kurgusu bu mantık hatalarını örtmüş.

Usta bir senaryo ile muhteşem bir psikolojik gerilim filmi olacağından hiç kuşkum yok.

Kitapla ilgili birkaç güncel bilgi ;

• Dünyayı etkileyen 2011’in en iyi gerilim romanı

• Hakları 42 ülkeye satıldı, satışı dünya çapında sekiz ayda 1.000.000’a ulaştı.

• New York Times çok satanlar listesinde haftalarca yer aldı.

• 2011’in Amazon en çok satanlar listesinde tüm kitaplar bazında 7 numarada, cinayet/gerilim/polisiye kategorisinde 2 numarada yer alıyor.

• Wall Street Journal’ın 2011’in en iyi kitap listesinde yer aldı.

• Yayıncılık dünyasının en prestijli ödüllerinden Galaxy Ulusal Kitap Ödüllerinde en iyi polisiye-gerilim kitabı ödülünü ve İngiliz Polisiye Yazarları Derneği (CWA) John Creasey Hançer Ödülü’nü kazandı.

Kitabın tanıtım filmini buradan izleyebilirsiniz.

http://www.youtube.com/watch?v=kpOMFEMX70Q

<>>> 

Mutlaka okunması gereken bir kitap olduğunu düşünmüyorum.  

Değişik bir psikolojik roman okumak isterseniz neden olmasın?

Saygılarımla,

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..