Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Uyuyor... Ya da uyuyor gibi yapıyor.... Siz ?

Uyuyor... Ya da uyuyor gibi yapıyor.... Siz ?
 

Sayın başkan… Başkanım… Saat gecenin 12’si, Kızılay'dan daha yeni eve geldim, biraz takıldık dışarda, yaz akşamı malum, insanın canı biraz dışarıda takılmak istiyor, bizde biraz öyle yaptık ama eve gelinecek saati bilenlerdeniz, merak buyurmayın.

Güvenpark’taki üst geçitten karşıya geçtik eşimle beraber, merdivenlerde yine o bildik görüntü bütün keyfimizi aldı götürdü, bir anda yüreğimize kurşun saplandı…. Merdivenlerde taşa uzanmış uyuyan bir çocuk… Önünde bir dilenme kartonu…Kaldırımda uyuyor… Kız çocuğu… 10-12 yaşalarında, önünde 5-6 lira ama kız uyuyor… Belki numara yapıyor belki değil ama bana gerçekten uyuyor gibi geldi…Neyse, gerçekten uyuyup uyumaması değil konu… Saat 24 ve 8-10 yaşında bir kız çocuğu… Bulvardaki güvenparktaki üstgeçitte…. Merdivenlerde uyuyor… Ya da bana öyle geldi.

Bu çocukların bu şekilde dilendirilmesi meselesi her şehirde oluyor yurdumda, bunuda biliyorum ve tanığıyım… Peki siz tanık mısınız buna ? Peki siz o kız o şekilde orada dilendirilirken, orada uyurken, uyuyabiliyor musunuz ?

Bakın sayın başkan, hiç oy vermedim ben size ama…. Değin ki ben bunların farkında değilim… Değin ki benim yardımcılarım bana hiç bu konudan bahsetmediler… Değin ki bundan sonra Ankara’nın hiçbir sokağında ama hiçbir sokağında, hiçbir saatte ama hiçbir saatte ben bu kız çocuklarımızı, ben bu erkek çocuklarımızı dilendirmem arkadaş… Bunu yapmaya zorlayan anne baba müsveddelerinin de canına ot tıkarım arkadaş… Bak o zaman benimde, eşiminde sana bir oy borcu olur…. Bana Kızılırmak’tan su getirme sayın başkan ama bu kızları kurtar lütfen…. Bana alt- üst gecit yapma ama bu çocukları kurtar lütfen…. Varoşlarda futbol topu dağıtma ama bunların anne babalarını islah et lütfen… Bak o zaman bizimde sana 2 oy borcumuz olsun. Söz ! Mengen’li sözü sana.

Lütfen bu konular merkezi hükümetin yetki ve sorumluluğu içindedir deme… Sizin tarzınızı çok iyi bilenlerdeniz biz… Siz isterseniz o yetkiyi merkezden 1 saatte koparırsınız… Haa niçin size söylüyorum ? Merkezden ümidimi kesiğim içindir.

Kız çocuğu….Saat gecenin 12’si…. 10–12 yaşlarında…. Güvenparkta…. Uyuyor…. Ya da uyuyor gibi yapıyor…siz ?

Lütfen başkan !

 
Toplam blog
: 39
: 867
Kayıt tarihi
: 25.07.08
 
 

Aşçılar diyari Mengen’ de doğdum, lise tahsilimi Bolu’da, üniversite tahsilimi Adana’da yaptım. İş t..