Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '20

 
Kategori
Eğitim
 

Uzaktan Eğitim

Uzaktan Eğitim Süreci Nasıl Yönetilmelidir ?
Ailelerin merakla beklediği uzaktan eğitim dersleri başladı. Korona virüsü önlemleri gereği okullara ara verilmesiyle uzaktan eğitim süreci pazartesi itibariyle başladı. Peki aileler ne gibi önlemler alması gerekecek?
 
 
 
1. Öncelikle Çocuğunuz için uygun bir ortam hazırlanması gerekir.
 
 
 
2. Okuldan uzak olsa da okula gider gibi programımızı devam ettirmemiz gerekir.(uyku saati, kahvaltı sa ati gibi)
 
 
 
3. Ailelerin ders yayın programlarını takip etmesi. 
 
 
 
4. Ev içerisinde dersin dışında program oluşturulması.
 
 
 
5. Çocukların dersleri ciddiye alması ve süreci benimsemesi için öncelikle ailelerin ders yayını zamanında dikkatli olması.
 
 
 
6. Ders dinlenecek ortamın sessiz olması.
 
 
 
7. İzlenen konu ile alakalı etkinlik ve ödevlerin yapılmasını sağlanması.
 
 
 
https://eakademi2020.blogspot.com/2020/04/uzaktan-egitim-sureci-nasl.html
 
Toplam blog
: 3
: 52
Kayıt tarihi
: 06.04.20
 
 

e akademi, umut ve sevgi mesajımızı her yere ulaştırmayı amaçlıyor. Tek bir hareketin toplumda bi..