Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '17

 
Kategori
Söyleşi
 

Uzman Görüşü

Uzman Görüşü
 

Salih Arıkan


Arkadaşlar dostluk limanı sohbet odasında her 15 günde bir Cuma akşamları saat 22:00’da Engellilerle ilgili program yapıyorum.

Bilmeyenler için anlatayım teamtalk sunucuları üzerinden sadece sesli olarak sohbet ettiğimiz bir yapılanma dosya alışverişleri de yapılabiliyor. Sadece görmeyenlerin katıldığı görüntüsüz sohbet ortamları. Bunu şunun için anlatıyorum görüntü ve iyi şöhreti olmayan yapılanmaların olduğu biliniyor.

Biz burada engellilerin yaşadığı sorunları çözüm önerilerimizi ve pratiklerimizi paylaşıyoruz. Engelli Haklarını anlatıyor. Arkadaşlarımızı bilgilendiriyoruz.

Şimdi engellilik alanında çalışan Psikolog Özel Eğitim Uzmanı Doktor Hemşire Avukat ve bu konuyu kapsayan alanlarda çalışan uzman arkadaşlarımızın görüşlerine ihtiyaç duyuyoruz. Programımıza konuk olmak isteyen uzmanlar beni ararlarsa bir planlama yapabiliriz.

Bu sohbet odalarının bir güzel tarafı da farklı illerden arkadaşların olması. Gönüllüler olursa E-Kpss Ygs İngilizce Arapça ve farklı dil kursları ve farklı kişisel gelişim Eğitimleride yapılabiliyor olması. Yeter ki gönüllü olsun. Kendi sıcak odasından sadece bir iki saatini ayırması yeterli.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..