Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '11

 
Kategori
Deneme
 

Üzme

Üzme
 

Beni üzme, Seni nasıl önemsiyorsam , önemsiyorum tüm sevdiklerimi...


Üzme ,

Sadece gördüklerinle yargılama hiçkimseyi,

Bazen gördüklerin kocaman bir oyundur ve oyuncuları başarılıdır, alkışlarsın onları ...

Oysa alkışladıklarının perde arkasındaki durumlarını bilmezsin, birgün bildiğinde , alkışladığın günlere lanetler yağdırabilirsin.

Bazen yine gördüklerin kocaman bir oyundur, bir farkla oyuncularının yüzünde , anlaşılmasını istemedikleri kocaman boylarından büyük acılar ve hüzünler vardır...Oysa onlar gülümsüyorlardır ve iyi birer oyuncu olmak için uğraşıyorlardır.

Görmez de acılarını anlamazsan , alkışlayamazsın onları.

Birgün bildiğinde perde arkasındaki o mahzun ve kederli hallerini , alkışlamadığın günlere lanet edersin bu kez.

Gözlemle,

İyi niyetli insanları,

Diğerlerinden ayırabilirsin,

Gözle değil, gönülle göremeye çalıştığın vakit ...

Üzme ,

Benim için kimseyi,

Ben nasıl önemsiyorsam seni,

Önemsiyorum diğer iyi insanları da ,

Oyunu iyi oynayanları değil,

Oyunu oynarken yüzlerindeki hüznü ve acıyı gizlemeyi başaramayanları önemsiyor ve değer veriyorum.

Çünkü biliyorum ki ; perde açıldığında oynayanlar karşılarındakilerinin istediklerini oynarlar , perde kapandığında ise kendi istediklerini oynarlar ...Herşey onların çıkarları için tasarladıkları senaryolardan ve oyunlardan ibarettir. Yalan söylerken çok doğaldırlar, yalan yaşam biçimleridir çünk, iftira atarken çok rahattırlar çünkü attırkları her iftira kendilerini , kendi önlerine koydukları bayağı bir amaca ulaştıracaktır, sürekli bir ilgi odağı olma, dikkat çekme , ön de olma merakları vardır, bunun içinde her türlü numarayı kendilerine yakıştıracak kadar bayağı , her yolu deneyecek kadar aşağılıktırlar...

Üzme,

Benim için kimseyi,

Ben kiminle ne kadar , nereye kadar yürüyeceğimi biliyorum.

Üzme ,

Beni üzme,

O yalan yaşam biçimi olmuş insanların , yüzsüzlüklerine prim verdiğinde üzülürüm ben.

O iyi insanların acılarını ve hüzünlerini küçümsediğinde üzmüş olursun beni.

Üzme ,

Beni üzme,

Seni nasıl önemsiyorsam ,

önemsiyorum tüm sevdiklerimi

Üzme , beni üzme ...

Üzdüğün her an yaşamımızdan kendi ellerimizle uzaklaştırdığımız anlarımız ve hayatımızdan giden...

Üzme , beni üzme ,

Hele de başkaları için bunu bize yapma...

Benim için, benim sevdiklerimi de üzme..

 
Toplam blog
: 43
: 1843
Kayıt tarihi
: 24.06.07
 
 

72 istanbul doğumluyum.  Yağmur yüklü buluttan pamuk şekeri, Yağmurdan sonraki gökkuşağı, to..