Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '18

 
Kategori
Cinsel Sağlık
 

Vajinismus Hastasında İleri Yaş

Vajinismus Hastasında İleri Yaş
 

vajinismus


Vajinismus hastaları genelde evliliklerinin bir ile üçüncü yılı arasında tedaviye gelirler. Sorunu kısa sürede fark edip evliliklerinin ilk altı ayında gelenler olduğu gibi farklı sebeplerle kırklı yaşlara ulaştıkları evlilik süreçlerinde de tedaviye gelenler var.

Tedavi başarısı olarak evlilik yılı ve yaşın çok fazla bir önemi yok. Önemli olan çiftin sorunu çözme istek, gayret ve arzusunun varlığıdır. Bu yapı olduktan sonra tedavide adım adım başarıya gidilir. Tedavi süreci her hastaya ilk başta korkuları nedeniyle zormuş gibi gelir.

Oysa adım adım, yapılabilirlikleri gördükçe kadının başarıya olan inancı artar. Hani eskilerin güzel bir sözü vardır. Başlamak, adım atmak sonucun yarısıdır derler. Evet, önemli olan sorunu çözmek için çiftin adım atmasıdır. Gerisi tedavi teknikleri dahilinde çözülür.

www.drulusoy.com

 

 
Toplam blog
: 151
: 232
Kayıt tarihi
: 22.10.06
 
 

DR. MURAT ULUSOY, 1969 Nazilli doğumluyum. İlk, orta ve lise eğitimimi Nazilli'de tamamladım. 199..