Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '09

 
Kategori
Eğitim
 

Van’da bir biğer hizmetiçi eğitimi

Van’da bir biğer hizmetiçi eğitimi
 

Van'da Hizmetiçi Eğitim: Akdamar Adası


Van ilinde Milli Eğitim Bakanlığınca düzenlenen ofis 2007 kursuna katılacağımı duyduğumda çok sevinmiştim. Van Ankara’ya karayolu ile yaklaşık yirmi saat uzaklıkta bir ilimiz. Çok yorucu bir otobüs seyahatinden sonra Van’a vardığımda Enstitüye dolmuşun olmadığını ve yaklaşık 25 km bir mesafede olduğunu öğrendiğimde çok şaşırdım. Aslında otobüsümüz Tatvan-Van arasındaki karayolunda yol çalışması sebebiyle bozuk olmasından dolayı geç varmış ve enstitüye giden dolmuşu kaçırmıştık. Benim gibi geç gelmiş bir arkadaşla bir taksi tuttuk ve enstitüye vardık. Şehir merkezine yaklaşık yarım saat mesafede olan hizmetiçi enstitüsü Van Gölünün en güzel kumsalının kenarına kurulmuş üç yıldız bir otel konforunda bir tek bina görümündeydi. Erzurum hizmetiçi eğitim enstitüsü ile kıyaslandığında Van hizmetiçi eğitim enstitüsü daha konforlu bir görünüme sahip. Van gölünün en güzel plajı burada yer almakta. Beş günlük eğitim boyunca bizi en çok etkileyen Van gölü oldu. Akşam güneşinin batışı görülmeye değer. Van gölünde suya girmek gerçekten çok güzel. Plajı temiz ve hafif çakıl taşlarından oluşmakta. Gezi kapsamında Van il merkezi, Van kalesi, Ağrı İshak Paşa Sarayı ve şehir dışında Hakkari karayolu üzerinde olan Hoşalp kalesini gezdik. Daha fazla bilgi ve konu ile resimler kendi kişisel web sayfamdan görülebilir. http://www.musatokmak.com

 
Toplam blog
: 30
: 2026
Kayıt tarihi
: 16.12.06
 
 

1973 Sivas doğumlum. 1998 yılında ODTÜ Fizik bölümü, 2005 yılında Anadolu Üniversitesi işletme bö..