Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Van'daki depreme yardım etmek isteyen Ankara'lı duyarlı dostlar!

Van'daki depreme yardım etmek isteyen Ankara'lı duyarlı dostlar!
 

 
SEVGİLİ DUYARLI ANKARA'LI DOSTLARIM,
 
VAN'DAKİ ÇARESİZ İNSANLARA YARDIM ETMEK İSTERSENİZ, AŞAĞIDAKİ TELEFONLARI ARAYABİLİRSİNİZ.
 
İLGİNİZİ ESİRGEMİYECEĞİNİZDEN EMİNİM.

 

Sevgili Kadınlar,
  
Van depremi ile ilgili olarak  Ankara ilinde ufak bir kampanya başlattık, yardımlar mÜmkun olduğunca organize şekilde yerine ulaşabilsin diye..

1999 depreminde afet bölgesine kadın pedi v.s ulaştırmak istediğimizde "lüks ihtiyaç" diye tepki görmüştük, bu nedenle özellikle kadın ve çocuk deprem mağdurlarına yönelik olarak organize ettiğimiz kampanya dahilinde sizlerden en gec 28 EKİM CUMA saat 17:00'ye kadar, kışlık kadın ve çocuk giysisi, kadın ve çocuk ayakkabı ve bot,çorap, çamaşır, hijyenik kadın pedi, bebek maması , bebek bezi, oyuncak gibi kadın ve cocuk mağdurların kullanımına yönelik ihtiyaç malzemelerini tarafımıza ulaştırmanızı rica  ediyoruz.
 
Ankara Yardım Toplama Noktaları

1. Gaziosmanpaşa,  Ugur Mumcu cd 41/4 , 0312 4379896

2. Çayyolu ( yardım toplama noktasının açık adresi için Serap Çuhadaroğlu'na ulaşabilirsiniz: 0532 6528482 )
 
28 Ekim Cuma gunu tum yardımlar biraraya toplanarak Van Erciş'e tarafımızdan ulaştırılacaktır.
 
Tekrar çok geçmiş olsun,
 
Elçin Cavlan

İş ve Meslek Sahibi Kadınlar Dernekleri Turkiye Federasyonu,
0312 4379896
0535 3176746

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..