Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Kağıt Gemilerin Kaptanı

http://blog.milliyet.com.tr/hayrettinturan

22 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Var mısın.. Yok musun

Var mısın.. Yok musun
 

...dünyanın tek güzel yalanıdır aşk..


Vay dedim doktora vay
vay benim dertli başım
meğer bir ömür ne dostum
ne sevenim olmuş, ne yoldaşım

Tutuğum el senin değil
meğer kendi elimmiş
geceler boyu seviştiğim
meğer yalnız gölgemmiş

Hiç yokmuşsun sen meğer
doktorlar söylediler
bir adı varmış tıpta bunun
hayalmiş sevip sevmeler

Resimlerde sarıldığım
sen değil kendimmiş
başım koyup ağladığım
meğer yalnızlığımmış

Vay dedim doktora vay
vay benim dertli başım
meğer bir ömür ne dostum
ne sevenim olmuş, ne yoldaşım

Yokluğuna mı üzülmeli
sevinmeli mi varlığına
ya da bir oyun mu hepsi
ruhumla benliğim arasında

Oysa ne zaman aynaya baksam
suretin hep karşımdaydı
ne zaman dönüp sana baksam
yüzün boş bir aynaydı.

 
Toplam blog
: 98
: 638
Kayıt tarihi
: 21.08.07
 
 

Zonguldak'ın Ereğli İlçesinde, 1971 Yılının soğuk bir Şubat Gecesi doğdu. İlk ve orta öğrenimini ..