Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '07

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Var sende o potansiyel

Var sende o potansiyel
 

Bu işin eskilerinden bir ağabey bana öğüt veriyor.

- Sivri dilli olacaksın Ali kardeşim, olmazsan kimsenin aklında kalmazsın. Bak Oray Eğin’e. Akşam Gazetesinde köşe yazıyordu, Bir yarışma programında jüri üyeliği yapmaya başladı. Önüne gelene bulaştı. Arkasından patladı adam.

- Bizim oralarda bulaşacak kimse yok ki! Durup dururken kime bulaşayım

- Olmaz mı hiç? Belediye Başkanı var, yaz Başkan hakkında üç beş yazı, kötü yaz ama arkasından bekle, belki üç belki dört yazı dayanabilir, arkasından arar, "kardeşim senin derdin ne?" diye

- Başka?

- Siyasi partilerin ilçe başkanları vaar, yönetimdekiler var. Spor Kulübü var. Kaymakam var, Emniyet var. Ohooo sen saldıracağım de yeter ki.

- Farz edin ki saldırdım. Ne olacak?

- İlk önce düşmanların ve muhaliflerin olacak, yazdığın gazeteye onlarca telefon gelmeye başlayacak.

- Ne diye?

- "Bu adama yazdırmayın diye", ne diye olacak. Öte taraftan gazete daha okunur, daha merak edilir hale gelecek. Abone sayısı artacak. Toplum sana kahraman muamelesi yapmaya başlayacak. Hakkında öyle hikayeler uyduracaklar ki, sen bile duyduğun zaman "ben neymişim" deyip şaşırıp kalacaksın.

- Vay be!

- Birkaç kişiye de açıktan hakaret edeceksin ki, seni mahkemeye versinler. Her mahkemede gündemsin.

- Bu iş sanıldığı kadar zor değilmiş o zaman. Hatta çok kolay.

- Hasımlarınla karşılaştığın zaman, bir iki laf soktum mu? Onlarda sana bir iki yumruk savurdum mu ?

- Eee, adam bana vurdu, benim ellerim armut toplamıyor ya ben de patlatırım birkaç tane

- Olur mu sen mazlumsun. Dayağı yiyeceksin, ertesi gün cevabı köşenden vereceksin.

- Ağabey be şimdi düşündüm de kıvıramam ben bu işi..

- Kıvırırsın kıvırırsın, var sende o potansiyel ben görüyorum.

FOTO: http://tr.wikipedia.org

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..