Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Süheyla Çalışkan

http://blog.milliyet.com.tr/haci

10 Aralık '08

 
Kategori
Deneme
 

Varlığımda bir yokluğumda

Varlığımda bir yokluğumda
 

Varlığım da bir yokluğum da....

Hayatın kısalığı üzerine söylenenlerin anlam kazandığıdönemlerdeyim.

Anılarım yığınla,

bazılarını koydum kutulara, kapattım bantladım iyiceüzerlerini,

açmadım, açmak istemiyorum.

Aynalarda bazıları,

her sabah uyandığımda ilk onları buluyorum aklımda.

Yüzleri silikleşiyor sevdiklerimin,

sevgileri hiç eksilmiyor yüreğimde kaybettiklerimin.

Günlere, gecelere dur demek geliyor içimden

gücüm yetmiyor, hayata karışıyorum,

Beni de kaybettiklerinde hep olayım istiyorum yüreklerde, hep ansınlar istiyorum.


Günahlarımdan arınmanın yoluna, umudun yolunagiriyorum.

Varlığım da bir yokluğum da, biliyorum…

 
Toplam blog
: 58
: 550
Kayıt tarihi
: 15.10.08
 
 

Yeni başlangıçlar üzerine sınadı beni Yaradan, altından kalkacak gücü de beceriyi de verdi şükür,..