Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '21

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Varsa Yaşanacak Nefes

Yaklaşık iki yıl önce babama akciger kanseri 4. evre adenokarsinom teşhisi kondu.Yaşadığımız evreleri önceki bloglarımda anlatmıştım. Amacım şu uçsuz bucaksız google'a bu adı batasıza hastalığı yazıpta içi kararan kardeşlerime ufak ta olsa bir ışık olmaktı. Umarım en az 1 kişiye bile ulaşabilmişimdir. O kadar değerli ki...

Sudan çıkmış balık olmak deyimi bu duruma cuk oturuyor, o yine iyi bi kaç saniye içinde ölüyor, farkına varmıyor.  Ya bu hastalığa yakalanan kişi ve ailesi can çekişip duruyor.  Bide bu benim duygularım babamın ne yaşadığını, nasıl hissettiğini hiç tam anlayamadım. Hep pozitif, takmıyormuş gibi göründü ama esas yüreciğinde ne depremler yaşadı kim bilir , iki yıldır savruldu durdu garibim. Neyse olumsuzluk yok. Çok ama çok güzel haberlerim var. 

Ben hep şöyle dua etmiştim-Rabbim yaşanacak nefes belli senin takdirin, niye neden sorusunu sordurma, Ama varsa bi çaresi bi doktor ve ilaç gönder.. Çok şükür sesimi duydu , Yüce Allah'ım oldurmazı oldurdu ve 4. evre akciğer kanseri olan bir hastanın kızı olarak iki yıl sonra ağlamadan mutluluktan kalbim dolarcasına tedavinin bittiğini, başarılı olunduğunu, artık sadece kontroller yapılacağını yazmak için oturttu klavyenin başına...

O kadar çok sey varki içimde ama diyemiyorum. Sadece şu an bunu okuyan kimse  hangi derdi sıkıntısı varsa, hangi hastalıkla cebelleşiyorsa lütfen çaresiz diye düşünmesin. Umutsuzluğa kapılmasın. Kalbini niyetini tam açsın. Acaba, olmazki, nasıl olurki tereddütlerini bıraksın. O kadar istesin, o kadar istesinki olmuş diye davransın. Çok acı evet ama bi insanın nefesi bitmişse zaten bitiyor herhangi bir bela olmadan bile. Ama eğer bu senin sınanma sınavınsa senin dönüşümün için belkide bu sürece ihtiyacın varsa işte senin kırılacağın an budur. Bunun kıymetini bilmek lazım.

Belki düşünülebilir.. Bilmiyorsun bizim hasalığımız bu imkansız- doktor şu kadar süre dedi- hiç bi yerde çaresi yok . Ben inanmıyorum asla.. Akciğer kanseri 4. evre hastalığı, duyanın  vah vah diyip yüzünü öne eğdirdiği sinsi p.s.liği biz yendik babam yendi.. Çok şükür bin şükür.. Rabbim tüm şifa bekleyenlere nasip etsin.. İnancınızı hiç kaybetmeyin sıkı sıkı tutunun asla ufacık tereddüt etmeden.. lütfen deneyin. Çünkü;  OL derse oluverir....

 

Sağlıkla.....

 

 
Toplam blog
: 13
: 90
Kayıt tarihi
: 27.07.20
 
 

Tam bir yeşil ve su aşığıyım. Zamanında yapılmayan şeyin zamanla yapılmayacağına inanan, hayatta he..