Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Vatan için yatan mı?

Vatan için yatan mı?
 

Vatan için de yatam, kendim için de!


Vatan için yatanların sayısı para için yatanların sayısından çok mudur acaba? Bilemiyorum.

İsrail Dışişleri Bakanı Tzipi Livni'ye sormuşlar: "İsrail için biriyle yatar mısın?" diye.
O da "Bilemiyorum" diye yanıtlamış.

Vatan için yatan mı? Yatam da başbakandan azar mı işitem? Burası vatan için yan gelip yatma yeri mi?

* Tuğba Özay'a aynı soruyu yöneltmişler, "Gözlerimi kaparım, vazifemi yaparım" demiş.
Helal olsun sana Tuğba Ablam benim. Mafya ilişkileri için mapus yatan da, vatan için yatakta yatma mın?

* Yeliz Yeşilmen ise "Yatağa giderim ama hiçbir şey vermem" yanıtıyla herkesi güldürmüş.
Madem ki vermeyeceksin, yatakta ne işin var? Kıra, bayıra, çayıra, pikniğe git orada tavla adamı vatan için.

* Tuğba Ekinci ise "Kadının daha büyük silahlarını görürsünüz" buyurmuşlar.
Nasıl büyük silahsa bunlar, ben hiç görmedim.

Yazar Pınar Kür tam fıkra gibi konuşmuş. Hani yaşlı bir nineye sormuş ya torunu,

- Nine akide şeker mi istersin, erkek mi? diye. O da,

- Evladım bende akide şeker yiyecek diş mi kaldı, demiş ya! İşte öyle bir cevap. Bakalım ne demiş:

* Pınar Kür'ün cevabı gerçekten enteresan, "Bence adam öldürmek yatağa girmekten çok daha kötüdür. Ben adam da öldüremem, adam öldürmek bu kadar kolay bir şey midir? Yatak olayını bilemiyorum ama benim için daha da önemlisi adam öldürmek. "

Demek ki neymiş, adam öldüreceğine vatan kurtarmak için yatağa girermiş. Kolay girsin! Yatağa!

* Güler Kazmacı, benim gençlik aşkımdı. Almanya'dan İzmir'e tatile geldiğimde onu hayranlıkla seyrederdim televizyonda. Hatta bir ara kendisine, hayranlığımı dile getiren bir mektup yazdım ama cevap alamadım. Bakalım o ne demiş:
Önemli olan akıllı ve becerikli olmak, yatmak kalkmak değil. Yatsa da hiç birşey beceremeyen kadınlar çıkabilir. Vatan için ’gerekirse’ yatağa girebilirim. Bu gerekirliğe kim karar verecek?

Güler hanım vatanseverdir. Vatanı için her türlü fedakârlığı yapacağına eminim.


<ımg height="225" alt="Vatan için yatar mısın" hspace="2" src="http://www.hurriyet.com.tr/_np/5125/7405125.jpg" width="118" align="right" vspace="6" border="0">
İsrail Dışişleri Bakanı Livni ne demişti?

İSRAİL
’in iki çocuk annesi Dışişleri Bakanı ve İsrail Meclisi’nde çoğunluktaki Kadima Partisi’nin lideri Tzipi Livni’ye, MOSSAD’da suikast timi ajanı olarak çalıştığı dönemde verdiği bir röportajda bilgi almak için kimseyle birlikte olup olmadığı sorulmuştu. Livni, yasal olmasa da vatanı için gerekirse birini öldürebileceğini belirtirken, ülkesi için birisiyle yatağa girmesinin gerekmediğini, ancak böyle bir görev verilse ne cevap vereceğini bilemediğini söylemiş ve "Eğer bana ülkem için biriyle yatağa girip girmediğimi soruyorsunuz cevabım hayır. Ama böyle bir şey istenseydi, nasıl bir cevap vereceğimi bilemezdim ama ofiste herkes için uygun iş vardır" demişti. Livni’nin 14 yıl önce politikaya yeni atıldığı dönemde verdiği röportajın ordu tarafından sansürlenmemiş tam metni Yediot Ahranot Gazetesi’nde yayınlanmıştı.

Hürriyet Gazetesi

*****

Bizim kahramanlarımız vatanın selameti için adam öldürdükleri iddiasıyla tutuklandılar. Ergenekon sanığı olarak Silivri'de hesap veriyorlar.
"Sen niye teröristlerle mücadele ederken adam öldürdün? Neden öldürdüğün kişi faili meçhul oldu? Kendini deşifre etseydin de seni de öldürselerdi ya! Ayıp ettin!" diye sorgulanıyorlar. Bir kahraman emekli albayımız da yandaş gazetenin iftiralarına dayanamayıp intihar ediyor.

Merak ettiğim bir konu daha var, acaba bu soruyu sayın başbakanımıza sorsalar ne cevap verirdi? Bence,

- Başbakanlık yan gelip yatma yeri değildir. Hamdolsun ben şimdiye kadar harama uçkur çözmedim. Elhamdülillah şimdiden sonra da çözmem. Bu vatan için de olsa! derdi.


<ımg height="209" src="http://www.hurriyet.com.tr/_np/8221/7408221.jpg" width="286" border="0"> Açıkça söyleyeyim ben vatan için tabii ki güzel bir kadınla yatarım! Hem de severek! Maksat vatan kurtarmak değil mi! Vatanıma canım feda olsun!

Mustafa Mumcu, 22. 02. 2009 / 19:14

 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..