Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '15

     
    Kategori
    Kozmetik
     

    Vazgeçemediğim 5 ürün kozmetik #1

    Vazgeçemediğim 5 ürün kozmetik #1
     

    incicevahir.blogspot.com.tr


    Herkese yeniden merhaba!Bugün sizler için çok sevdiğim dolayısıyla vazgeçemediğim beş adet kozmetik ürününü yazıyorum.Dilerseniz hemen başlayalım.

     

    1.MAKE UP FOREVER AQUA EYES-25L MATTE BROWN/ACI KAHVE

     

    Suya dayanıklı eyeliner olarak biliniyor.Benim ki gözümde kolay kolay hiçbir göz kalemi,rimel gün sonuna kadar dayanmaz fakat bu gözümün içinde ve dışında akmayan tek kalem olarak bendeki yerini aldı.

     
    Siyahın yarattığı o sert görünüme nazaran bu acı kahve olan rengi bakışları yumuşatıyor diyebilirim.Fakat tabi ki bu siyahtan vazgeçtiğim anlamına gelmiyor zira klasikler candır.
     
    2.MAC STROBE CREAM
     
    Strobe cream;yorgun ve stresli cilde ışıltı ve canlı bir görünüm katmayı hedefliyor.Daha önceki yazılarımda da her koşulda ışıl ışıl,sağlıklı,canlı görünen bir cilt elde etmeye çalıştığımdan bahsetmiştim.Yani aslında bu ürün tam ben kalemim.
     

    Ben uygulamasını ya fondötenlerle veyahut bb,cc kremlerle karıştırıp yapıyorum ya da hiç ten makyajı yapmadığım durumlarda,cansız görünmemek adına tek başına bir nemlendirici gibi kullanıyorum.İki şekilde de beni memnun ettiğini söyleyebilirim.

     

    Yalnız ben de devamlı kullanımda alerji yaptığını da belirtmem gerek.Bir de silikonvari kokusundan hoşlanmıyorum pek.Fakat bu iki olumsuz yanına rağmen vazgeçemiyorum ve mutlaka bitenin yerine yenisi koymaya devam ediyorum.

     
    3.MAC BROW SET-CLEAR
     
    Mac'in efsanevi şeffaf kaş jeli/sabitleyicisi.Bir sabitleyiciye ihtiyaç duyuyorum çünkü ne yazık ki benim asi kaşlarım gün içinde hiçbir şekilde yerlerinden kıpırdamadan edemiyorlar.Bu da haliyle benim bir nebze çıldırmama sebebiyet verebiliyor.
     

    Bakışlara en büyük katkının kaşlar tarafından sağlandığına inanırım hep.Bu anlamda kaşların inceliği,kalınlığı,uzunluğu,kısalığı ya da gürlüğü,seyrekliği önemli hale geliyor bana göre.Dolayısıyla kaşımızı şekillendirirken veya doldururken bizler yine yapaylıktan kaçınarak doğallığa yönelelim diyorum ben.

     

    Her neyse bahsettiğim derdime bu ürün deva oldu işte.Hem tarıyor,hem sabitliyor.Olmazsa olmazlarımın arasına çoktan girdi bile.

     

    4.LOREAL PARIS TRUE MATCH CONCEALER/GÖZ ALTI KAPATICISI-IVORY

     

    Sarı alt tonlu kapatıcılar,en sevdiğim.Yanılmıyorsam 'Karma Favoriler' başlıklı yazımda göz altı morluklarımdan dert yanmıştım.O yüzden hiiiç tekrar aynı konulara girmeyeceğim.Yalnız yine de concealer uygulamasına geçmeden önce somon renginde bir corrector yani bir düzenleyici kullandığımı hatırlatmakta fayda var.

     

    Renk değişikliklerini giderdikten ve morlukları dengeledikten sonra aydınlatma aşaması için kullandığım bir ürün bu.Göz altlarımda görmeyi istediğim ve beklediğim aydınlık görüntüyü bana sağlıyor.

     

    5.MAKE UP FOREVER AQUA SHADOW-20E

     

    Şunu çok net söyleyebilirim ki MUFE 'waterproof' olayında gerçekten çok çok çok başarılı.Akma yok,uçup gitme yok,silinme yok,yok yani.Siz makyajınızı çıkarana dek sanki henüz yeni yapılmışcasına etkisini devam ettiriyor.

     

    Kalıcılık tabi ki hepimizin istediği ve kullandığımız ürünlerden beklediğimiz başlıca özelliklerden.Bir de benim gibi 'makyaj tazeleme' olayına hiç bulaşmayayım,uğraşamam diyorsanız bu başlıca özellik daha da bir mühim oluyor.

     

    Rengi güzel,dokusu güzel e bir de çıkmak bilmiyor,daha ne isterim,hiç.

     

    İşte böyle,bıraktığım linklerden ürünleri detaylı bir şekilde inceleyebilirsiniz.Sevgiler :)

     
     
    Toplam blog
    : 1
    : 134
    Kayıt tarihi
    : 04.08.15
     
     

    Marmara Üniversitesi ..