Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Vazgeçtim

Vazgeçtim
 

Sen ömürlük vazgeçişimsin.


Vazgeçtim, üzüm karası gözlerinden, 
Masallar kadar tatlı sözlerinden vazgeçtim. 
Kiraz kırmızısı, çatlak dudaklarından, 
Bana senin kokunu getiren rüzgarlardan, 
Seni hatırlatan bütün şarkılardan vazgeçtim. 
 
Umudumun bittiği yerlere güller dikmekten, 
Her acı cigaramın sonunda "of " çekmekten, 
Hayatı, sen diye yaşamaktan vazgeçtim. 
Yalan dünyanın, doğrularını dinlemekten, 
Kadehlerden, gözyaşıma su katıp içmekten, 
Yalancı dostları, çevremde görmekten vazgeçtim. 
 
Bir adını silemedim kalbimden senin, 
Yıldızıma, gözyaşı dökmene alışamadım. 
Aşk sendin, sevginin anlamı sendin. 
Sen de yalan olup gittin ya... 
Sayende yalancı aşklardan vazgeçtim. 
 
Gecenin bir yarısı, elimde kalem, 
Yine seni anlatıyorum, bilmiyorum ki neden? 
Şehrin, ışıklarını izliyorum hayalinle, 
Nedensiz nedenlerden vazgeçtim, işte böylece, 
Senin yüzünden, artık güvenmiyorum aşka, 
İnanır mıyım, sevgi dolu dediğin o bakışa 
Yoruldum, bu yolda yürümekten be güzelim. 
Saçlarıma, yağdırdığın karlara bakıp da, 
Hayatımdan senin için vazgeçtim. 
 
Aslına bakarsan be gülüm, ben sana değil, 
Düşümdeki emsalsiz güzele vuruldum. 
Sonra da onun günahını senin boynuna yükledim. 
Affet beni bir tanem, 
Galiba ben aşk adına büyük bir günah işledim, 
İşte bunun için de, ben aşkın platonik olanını sevdim. 
Sonunda platonik aşklardan da senden de vazgeçtim. 
 

 

BAKİ EVKARALI 
 
Toplam blog
: 121
: 758
Kayıt tarihi
: 13.03.14
 
 

1979 yılında Denizli'de doğdu. İlk, orta ve lise eğitimini Serinhisar ilçesinde tamamladıktan son..