Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '07

 
Kategori
Blog
 

Ve beklenen gün!

Ve beklenen gün!
 

Herşey, 26 Aralık'ta Milliyet Blog tarafından gelen bir mail ile başladı. "13 Ocak Cumartesi saat 16:00 da tüm blog yazarlarımızı Milliyet Blog Yazarları buluşmasına bekliyoruz" diyordu gelen mailde. Büyük bir heyecanla katılacağım mesajını yolladım. Milliyet bloglarında 1 Kasım itibariyle başlayan yeni üyeliğim dolayısıyla ve işimin yoğunluğundan dolayı yayınlanan yazıları düzenli takip edemesem de, bazı arkadaşlarımın yazılarını ve yorumlarını okumaya fırsat bulabilmiştim.

O beklenen büyük gün geldiğinde, Anadolu Yakasından (İçerenköy-Bostancı) Milliyet Binasına nasıl ulaşacağımın planı çoktan hazırdı. Birkaç aktarma ile buluşma saatinden önce Milliyet Binasının önündeydim. Güvenlik Görevlisinin beni yönlendirmesiyle girdiğim kapıda, güler yüzlü görevli arkadaşlarımın büyük bir özenle hazırlanmış yaka kartım ile bir kalem ve notluktan oluşan şık bir hediye çantası uzattılar elime. Merdivenlerden Kokteyl Salonuna inerken iyice bir heyecan sarmıştı beni. Editörlerimizin güleryüzlü sıcak karşılamalarıyla biraz olsun yatıştım. Henüz bloglarda yeni olduğumdan ve yazdığım özellikle de son yazıma gelen mesajlardan aşina olduğum birkaç isim dışında yabancıydım. Sanırım bunu hisseden Hasan Barışcan benim diğer blog yazarlarıyla tanışmamda önayak oldu. Yakın ilgisine bir kez daha teşekkür ediyorum yeri gelmişken.

Yaka kartlarından isimlerini okuyarak tanışıp sohbet ettiğim blogcu dostlarımı da bir yandan not tutuyordum. Ahmet Yılmaz, şapkasını başından bir an bile çıkarmayan Latif, Seydi, Guguk Kuşu, Mustafa Andiç, Semra Çetinkaya, Ahmet Aydın, Yusuf Aysan, Özlem Soyer Zeyrek, Özge Çetinkaya, Oya Tekin, Sema Şener, Kırkında Levent, Emre, Sema Palabıyık, Melda, Sema Çürük. Sohbet edemeyip isimlerini not alamadığım birçok dostumla da çok kez gözgöze gelerek selamlaştığımızı da söylemeden edemeyeceğim. Adlarını zikredemediğim diğer dostlarım beni affetsinler!..

Zaman ilerledikçe gelenlerin sayısı artıyor, tanışma ve sohbet koyuldukça koyuluyordu. Hatta bir ara Sevgili Sema Çürük benim yanıma geldi. Bana ismimden dolayı aşina idi çünkü en son yazdığım "Babama Mektup" adlı yazımı okumuş ve yazdığı yorumunda da yazının sonunu getiremediğini çok etkilendiğini, gözleri dolu dolu tekrar yineledi. Bu beni birkez daha duygulandırdı.

Görevli arkadaşlarımızın alkollü-alkolsüz ikramları da bitmek bilmiyordu. Sanırım artık bende ürkekliğimi atmıştım üzerimden. Doğan Gazetecilik İcra Kurulu Başkanı Sayın Hanzade Doğan'ın sıcak karşılama konuşmasının ardından bizlere akşam boyunca keyifli saatler yaşatan Direnen Mızıkacılarının müzik şöleni ile iyiden iyice coştuk. Sanırım en çok eğlendiğimi belli edenlerden biri de ben oldum. Müzik o kadar güzel ve arada o kadar ritimli idi ki, yerimde kıpır kıpırdım. En sonunda Sevgili Latif Bey'in de tabiri caizse beni gaza getirmesiyle kendimi pistte buluverdim. Beni ismen tanımasalar da, dans pistini en çok işgâl eden bayan blogcu olarak akıllarda kaldım sanıyorum. Bu arada Sayın Ömer Sebahattin Çetin Bey'in de hakkını yememek lazım...

Bu anlamlı gecede, Milliyet Genel Yayın Yönetmeni Sedat Ergin, yazılarını takip etmeye çalıştığım Güneri Civaoğlu da gözüme takılan diğer isimlerden...

Büyük bir özenle hazırlanan yemek ikramının ardından, bu güzel buluşma akşamında Doğan Gazetecilik Dijital Kanallar İş Geliştirme Direktörü Sayın Çiğdem Toraman da, Aktif 1032 adet blog yazarının varolduğu, reddedilen 4200 civarında başvuru bulunduğu, ayda 450 bin tekil ziyaretçinin olduğu, 25 bin kadar sayfanın bulunduğu şeklinde istatistiki bilgiler verdi. Birkaç soru-cevap şeklinde devam eden konuşmanın ardından artık eve dönüş yolu gözükmüştü.

Bu organizasyonda emeği geçen en alt kademeden en üst kademeye kadar tüm Milliyet Ailesine, müziği ile bizleri yerimizde (ama beni pistin ortasında) oynatan Direnen Mızıkacılarına teşekkür ediyorum. Ayrıca söylemeden edemeyeceğim ki; bu organizasyona sayesinde katıldığım, beni Milliyet Blog ile tanıştıran ailemden biri olarak gördüğüm Milliyet Blog Yazarlarından sevgili dostum Mehmet Gürbüz'e de teşekkürlerimi bir borç bilirim.

Tüm gelen-gelemeyen blog yazarlarına sevgi ve saygılarımla... En kısa zamanda da tekrarlanması dileğiyle...

 
Toplam blog
: 25
: 3061
Kayıt tarihi
: 02.11.06
 
 

Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesi mezunuyum. İkinci üniversite kapsamında İstanbul Üniversit..