Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Ve yaşlanmıyoruz sevgili

Ve yaşlanmıyoruz sevgili
 

Derin bir uykudasınUyan !


Göçmen kuşlar döndü haberin var mı?

Mevsimler döndü

Sonbahar hüznü terketti

Kış eskidi

Bahar ele müjdesini verdi

Yaz hasretinle yakıp geçti

Senin haberin var mı?

Derin bir uykudasın

Uyan !

Yüreğinden sabun kayganlığında düşüyorum

Görmüyor musun?

Ruhum bir bilinmezde

Sezemiyor musun?

Gönül şarkın başka dillerde

Duymuyor musun?

Hayalime sarılmışken

Yol aldığımı farketmiyor musun?

Puslu camlardan el sallıyorum

Gölge oluyorsun camın buğusunda

Ve kayboluyor güzelliğin

Siliniyor zihnimden

Umutlu mavi bekleyişlerim

Ben yokum artık sevgili

Şarkıyım başka dilde can bulan

İçinde büyümediğim

Büyümenin adı

Sen ve ben (di)…

Durdu mevsimler

Dönmüyor dünya

Ve yaşlanmıyoruz sevgili

Seni sevdiğim yaştayım

Beni sevdiğin yaşta

Büyümüyoruz

Ve yaşlanmıyoruz sevgili

 
Toplam blog
: 73
: 717
Kayıt tarihi
: 17.10.07
 
 

1979 D.bakır doğumluyum. AÖF bankacılık bölümü okumaktayım. Yazmayı çok seviyorum, hayata bağlayıcıl..