Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '15

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Vialand Turu

Vialand Turu
 

Bugün size geçen hafta yaptığımız Vialand turundan bahsetmek istiyorum.

Haftasonu nereye gidelim diye düşündük durduk. Sonra aklımıza 2 senedir bir türlü gidemediğimiz Vialand'e gitmek geldi.

Belli servis noktalarından Vialand'e servis bulunmakta. Bize en yakın servis noktası olan Taksim'de 12 de servisimize bindik ve yaklaşık yarım saat süren bir yolculuktan sonra Vialand'e geldik.

Vialand hem bir eğlence merkezi hemde bir alışveriş merkezi. Önce alışveriş merkezi kısmını gezdik. İstiklal Caddesi'ni anımsattı bana. Açık havada alışveriş gibisi yok gerçekten.

Oyuncakların olduğu bölümden içeri girdiğimizde sanki büyülü bir mekana girmiş gibi hissettim. Sanki bir peri masalının içine girmiştim. Ve ben bu masalın baş karakteriydim.

Ama bu duygu Nefeskesen'e binince biraz değişti. Nefeskesen yerli roller coaster. Ben ilk baktığımda o kadar korkunç bir şey olabileceğini düşünememiştim. Birazda arkadaşlarımın zoruyla bindim. Araç çalıştıktan sonra gözümü açamaz oldum. Bulutlara kadar çıktıktan sonra birden aşağıya düşüyorsun. Adrenalin sevenler için muhteşem ama kalp hastaları sakın binmesin!

Ama onun dışında eğlenceli,çocuklarla binebileceğiniz birçok alet bulunmakta.

Bir sonraki durağımız Viking idi. Bu biraz sulu bir oyuncak. Eğer ıslanmak istemiyorsanız yanınızda mutlaka yağmurluk getirmelisiniz. Yukarıdan aşağıya düşerken tamamen ıslanıyorsunuz ama bu sıcak havalarda çok iyi geliyor doğrusu. Sonradan giysilerinizi kurulayacağınız kabinler de bulunmakta.

Orada da komik bir anımız oldu. Bu oyun ünitesi hazır olarak sizin oturmanızı beklemiyor.Su içinde ilerlerken siz atlayıp oturuyorsunuz. Çok sakar biri olarak atlayayım derken suya düştüm :) Islanmak güzeldi ama siz yine de dikkat edin.

Zindan adlı korku tüneline doğru giderken bir caddeden geçtik. Bu cadde eski Osmanlı sokakları gibi düzenlenmişti. Sanki bir zaman tüneline gitmiş ve yüzyıllar öncesine gitmiş gibi hiseddiyorsunuz bu sokakta. Kahve ve çay içebileceğiniz kafeler de var. Çocuklar için dondurma seçenekleri de mevcut.

Korku tüneli sandığım kadar korkunç değildi. Hatta yanımda oturan 6 yaşındaki çocuk çıktıktan sonra çok eğlenceli biryer bile dedi. Ama hazırlıklı olun orada da su püskürten bir alet var. Birde iskelet :)

Ondan sonraki Çılgın Nehir idi. Bu daha rahat ama çokta sulu bir oyun ünitesi. Yuvarlak biçimli bir alet. 6 kişi bindikten sonra hemen çalıştı. Kendimizi bir nehirde rafting yapar gibi hissettim. Suların yanından dönerek ilerledik. Gerçi hırçın sular arada bizi ıslatmadı da değil.

Maceraperest Nefeskesen'in yanında çok basit bir oyun ünitesi. Ama eğlencesi,heyecanı ve adrenalini en az onun kadar fazla. 80 km hızla 30 metre yukarıya çıktığınızda gözlerinizi açıp etrafa bakmayı unutmayın.

Son durağımız 360 oldu. 360 en az Nefeskesen kadar popüler ve eğlenceli bir oyun ünitesi. Peki 360 ne dediğinizi duyar gibiyim. Adı üstünde 360 derece dönen, size Vialand'ı tersten ve yukarıdan izleme şansı sunan adrenalini bol bir oyun ünitesi.

Burada yetişkinler için olduğu kadar çocuklar içinde oyun üniteleri
bulunmakta. Yükseklikten korkmayanlat için Minik Kule, çocuğunuzla binebileceğiniz Atlı Karınca, çiftlik hayatını tanıması için Neşeli Çiftlik ve farklı kültürler öğrenmesi için Minik Kaşifler çok eğlenceli oyun üniteleri.

Vialand geze geze bitmeyen biryer. Yaşınız kaç olursa olsun burada çok eğleneceğinize eminim. Her yaşa uygun bir oyuncak var burada. Çocuğunuzla,bir arkadaşınızla,hatta annenizle bile güzel bir gün geçirebilirsiniz. Arabanızla gelebileceğiniz gibi Sultanahmet,Bakırköy yada Taksim servislerine binebilirsiniz. Bizim binemediğimiz onlarca oyuncak kaldı. Vialand'e geldiğinizde en az 6 saat geçirmelisiniz.
Kısacası Vialand oku oku bitmeyen bir peri masalı. Bu masalın içinde olmaya var mısınız? 

 
Toplam blog
: 40
: 1163
Kayıt tarihi
: 06.02.13
 
 

1999 doğumluyum. Yazmayı,okumayı çok seviyorum. ..Düşündüklerimi hissetiklerimi insanlarla yani s..