Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '20

 
Kategori
Öykü
 

VİRÜS GÜNLÜKLERİ -4-

İki gündür doğal ihtiyaçlar dışında, o da hemen gidip gelmek şartıyla koltuktan hiç kalkmadım. Bacağımdaki acı giderek azaldı. Fakat bu kadarı bile bir plan yapmama engel oluyor. Tarih 1 Mayıs 2021. Baltayla açtığım son çentik sehpanın ikiye ayrılarak kırılmasına neden oldu. Artık üzerinde yemek yiyeceğim bir sehpa yok. Sanki sağlam bir sehpanın üzerinde yenebilecek yemek varmış gibi.....
Bir plan yapmalıyım.
Bahçede müthiş bir dinginlik var. Günlerdir büyük bir şiddetle esen lodos adeta tabiat ananın çocuklarına duyduğu bir öfkeyi kusup gitti. Sarmaşık sanırım bu öfkeden aldığı payla istilacı kollarını Defne Ağacının üzerinden çekmiş.
Aylardır oturduğum yerden bahçeyi izleyerek zihnimi oyalamaya çalışıyorum. Bu gündüz için böyle. Ama gece olduğunda zihnim kendi oyunlarının peşine düşüyor. Hava kararır kararmaz bu oyunların esiri oluyorum.
Gündüz hafif rüzgarda küçük kıpırtılarla salınan Defne ağacı, geceleri zihnimin de yardımıyla eski haline, Apollon'u kendine aşık eden o su perisine dönüşüyor, tanrıçaları kıskandıran güzelliğiyle gözlerimin içine minnetle bakarak gülümsedikten sonra eline kondurduğu bir öpücüğü bana doğru atarak bahçeden çıkıp gidiyor.
Neredeyse her gece tekrarlanan bu gidiş, Eros'un Apollon'a attığı ok gibi kalbimi parçalıyor ve zihnim, duyduğum üzüntünün tesiriyle hayatımdan giden çehreleri bir film şeridi gibi gözümün önünden geçiriyor.....
 
Toplam blog
: 30
: 68
Kayıt tarihi
: 14.10.20
 
 

Kendimi anlatacak değilim. Dikkatli bir okuyucu zaten beni tanıyacaktır...