Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '07

 
Kategori
Bilgisayar
 

Windows'a kulaklarınızı tıkamayın..!

Windows'a kulaklarınızı tıkamayın..!
 

Kabul, Microsoft' un biz kullanıcılar üzerinde çok fazla kredisi yoktur. Bir şeyler ters gittin mi veya Windows hata bulup:

-"Şunu bir merkeze bildireyim mi"

dediğinde onu çok fazla dikkate almayıp, "Boşver (Cancel)" der geçip gideriz. Daha yarım saat olmadı, dizüstü bilgisayarımı açtığımda beni bir kullanıcının karşılaşabileceği en kötü ekran selamladı.

***MAVİ EKRAN****

Yani yazılımsal veya donanımsal ciddi bir sıkıntı var. İşletim sistemimi tekrar başlattığımda Windows bir öncekinde ciddi bir sorunla karşılaştığını ve bunu merkeze rapor etmek istediğini, buna izin verip vermediğimi söylüyordu. Konu basit bir hata olsa belki aldırmazdım; ancak mavi ekranlık bir hata olunca cevabım "evet" oldu.

İletilen rapordan sonra otomatik açılan Internet Explorer sayfası beni hatanın kaynağı hakkında bilgilendiriyordu. Sorun dizüstünün tümleşik Intel ekran kartının sürücüsüyle ilgiliydi. Bu sürücünün en son halini indirip kurmam isteniyordu. Kısaca hatamım tam adresi verilmiş ve çözüm yolu da önerilmişti.

5 dakika içinde Intel' in ilgili sitesinden en son sürücüyü indirip kurdum. Şimdi bunu yapmadığımı düşünün. Belki de çok önemli bir çalışmanın ortasında aynı sorunu yaşayıp, ciddi sıkıntılara girecektim. Bu nedenle siz siz olun her zaman Windows' a kulaklarınızı tıkamayın. Bazen size çok önemli şeyler söylüyor olabilir.

Hoşcakalın..!.
 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..