Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '11

 
Kategori
Sinema
 

Ya sonra?

Ya sonra?
 

Henüz İncir Reçeli’ni izleme fırsatım olmadı ama Ya Sonra benim son zamanlarda çıkan Türk Filmleri listemde Aşk Tesadüfleri Severi de geçerek birinci sıraya oturdu. Filmi izlemeyenlere tarif edebileceğim duygum şudur ki, bir ara gözlerimden akan yaşlar dudağıma ulaşana kadar yüzümde farklı bir tebessüm oluştu… İki duyguyu da birlikte yaşadım. Profesyonel olarak bir sinemacı gibi eleştirmem mümkün değil, sahne-plan-çekim konusunda bilmeden şarkıcılıktan terfi ettiği için Özcan Deniz’i eleştirmem mümkün değil. Ben bütün bu teknik yönlerine takılmadan, senaryosuna bayıldım. Uzun soluklu bir ilişkinin, nefesinin tıkandığı yeri ve yaşanılabilir sonunu çok güzel anlatmış. Kişilerin ilişki sırasında birbirlerinin yaşam alanlarına yaptıkları ihlalleri çok güzel anlatmış. Yine de eğer izleme planınız varsa teknik soruları düşünmeden izlemenizi öneririm, o zaman keyif alabilirsiniz. 

 
Toplam blog
: 58
: 1647
Kayıt tarihi
: 13.05.09
 
 

Marmara Üniversitesi Halkla İlişkiler bölümü öğrencisiyim. Okumak, yazmak ve hayata dair yorumlar ya..