Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

14 Ocak '09

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Yabancı Gelin Star TV. Yarışma Prog.

Yabancı Gelin Star TV. Yarışma Prog.
 

Yabancı Gelin ''OLGA'' Milliyet.com.tr


Türk kızları, ''Yabancı Gelinleri'' hiç de hoş karşılamadılar.. Bizim suyumuz mu çıkmıştı deyip, küstüklerini belli ettiler..

Rumuz:Samanyolu
40 Yaşında
Makine Mühendisi
Yanlız yaşıyor.
Kendine ait yazlık kışlık evi, arabası ve hatta kedisi bile var.

Rumuz:Goncagül
41 Yaşında
Kamu Yönetimi mezunu.
Özel bir şirkette Muhasebe Müdürü.
Ailesiyle birlikte yaşıyor.
Kendine ait bir evi ve yüklü bir geliri var.

Rumuz:Bellisima
İşletmeci
43 Yaşında
Ailesiyle birlikte yaşıyor.
Kendine ait, deniz kenarında, çok özel yemeklerin sunulduğu bir mekan sahibesi.
Gelirine gelince, kaç maaşlı erkeği cebinden çıkarır.

Rumuz:Deniz ve Mehtap
42 Yaşında
Basında görevli ve (adı bende saklı) bir Belediye Başkanının Basın Danışmanılığı yapıyor.
Ailesiyle yaşıyor.
Kendine ait, yazlık kışlık evi, arabası, çifliği ve de çok iyi geliri var.

Şimdi efendim. Yukarıda gerçek isimleri bende saklı olan, rumuzlarla kısa tanıtımlarını yaptığım bu hanımefendilerin hepsi, benim çok yakın çevremde görüştüğüm saygın birer hanımefendi. Ve malesef diyorum! Hepsi hala bekar olarak hayatlarını sürdürüyorlar.. Düşünebiliyor musunuz? Onlara sorarsak mutlular ama yine de ''beyaz atlı prenslerini'' bekliyorlar. :)

Son günlerde, bir ''Yabancı Gelin'' furyası var ki sormayın! Sanki bizim memletteki kızların suyu çıktı, dışarıdan ''genç kız'' ithal etmeye başladık. Yav, ne kadar ayıp günah.. Bizim kızlar dururken, sen git bizim oğlanlara yabancı kızları ''gelin'' et. Olacak iş değil..

Yukarıda tanıtımlarını yaptığım hanımefendilerle bu akşam bir aradaydık ve benim STAR TV ekranlarında başlayan, ''Yabancı Gelin'' yarışmasını tanıttığım yazımı http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=154808 okuduklarını söylediler. Ve de bu yarışmayı kimler vesile olup da memletimize getirmişlerse onlara teessüflerimizi bildiririz dediler. Bu arada bana bir güzel kızdılar. Hiç işim kalmamış gibi, bu yarışmanın tanıtımını yaptığım için, bir küfür etmedikleri kaldı bana. Sonra düşündüm ve hepsine hak verdim. Karşımda oturan genç kızları, şöyle bir de bir süzdüm. Güzelliğine güzeller.. Hepsi yüksek tahsilli ve mesleklerini ellerine almışlar ve ekonomik özgürlüklerini de kazanmışlar. Koca'dan başka bir eksikleri yok. Vallahi de çok kimseden de halleri vakitleri iyi. Nasıl kızmasınlar ki ülkemizi istila eden yabancı gelinlere dedim ve bu Cuma doğru, Telli Baba'ya gidip, ''Yabancı Damat'' için, bizim kızlarımıza dua edip, dilek dilemeye karar verdim. Eee ne yapalım yani kısasa kısas!

Milliyet.com.tr yazarları haberi yorumluyor:
Yabancı Gelin:
http://www.milliyet.com.tr/Yasam/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&Kategori=yasam&KategoriID=&ArticleID=1045039&Date=09.01.2009&b=“Yabanci20Gelin”ler%20Turkiyede&ver=33

<ımg src="http://www.hurriyet.com.tr/_np/1801/7091801.gif">
''Melekler yüreğinizden öpsün he mi kızlar?'' :)

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..