Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yağmur Chopin ve Cibran

Dışarıda bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyor.

Bir sevdiğim dostum, bana Chopin’in OP 28 NO15  “ YAĞMUR DAMLASI PRELÜDÜ “adını taşıyan eserini mail atmış…..

Günümü aydınlattı elbette selamı, ama bir bilse beni nerelere götürdü…..

Chopin’ in eserlerini dinlerken – ne yalan söyleyeyim bütün eserlerini dinle ( yemem ) medim –  ama, dinlediğimde ( daha doğru bir kelime oldu sanırım ) hep Cibran’ın

“Bana kulak ver ki sana ses verebileyim “ sözü gelir aklıma ve DAN  diye kendi duvarıma toslarım…………..

Sahi;

sizin yüreğiniz de

 der mi 

– hem de Chopin’i dinlerken –

‘bana kulak ver ki sana ses verebileyim… “

 

 Hatice Atalay

 

 
Toplam blog
: 206
: 1273
Kayıt tarihi
: 24.09.08
 
 

Don Kişot, Matematikçi, Öğretmen, Öğrenci ..