Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yağmurda ağlamak güzeldir

Yağmurda ağlamak güzeldir
 

Siz hiç yağmurda ağladınızmı? Ne kadar zaman geçti ağlamadan, en son ağladığınız zaman dün mü, yıllar öncesi mi? Ağlamak için fırsat kollayıp, kimsenin olmadığı anı, sebepsiz, üzerinizdeki stresin boşalması için uygun zamanı ve yeri beklediniz mi hiç?

Bu sabah yağmurda yürürken yağan yağmurda ağlayıp ağlamadığımı bilmiyorum ama gözümden akan yaşın, bana bile gizliliği vardı.

Bir bankacının, bir memurun ağlayacağı yerler ya masasıdır, başını eğer yada lavaboya gider ayna karşısında ağlar...
Bir yoksul varsa başını sokacak yeri evinde ağlar yada bir sığınacağı yerde ağlar belki sizin yanınızda belki arabanızda ağlar.
Bir kadın ağlamak için dolmuşsa en iyisini yapıp gizli bir yer aramaz.
Ağlamak bazen yardım isteyişi olduğu gibi bazende stresin, damarlardaki akan kandan, çıkıp gözyaşı olup, hani stresin ter gibi dışarı atıldığı anlardır.

Bazen kızgınlığın ateşi ile ısınıp, gözümüzden çıkan buharıdır, doludur gözler ama akmaz.
Bazen hiç göz çukurlarına bile ulaşamadan, boğazımızdan aşağı damlayıp hiç bir yere çarpmadan direkt kalbimize çarpmasıdır. Her damlasını duyarız.
Bazen yoktur bir damla su, gözden akacak sıvı, birikmiştir beynimizde fırtınalı deniz gibi.
Kuru gözlerden içeri bir yol vardır birileri görmesi için o hüznü, kızgınlığı, çaresizliği.
Bazen yıllardır, için için, beklediğimiz hayallerin gerçek olmasını şerefine, olayı göz yaşlarıyla "Islatıp" kutlamaktır.
Bazen mesajdır sevgiliye...
Bazen ağlamaktır sadece.
Bazen zordur, bazen keyiflidir. Bazen acıttığı için ağlarız bazen ihtiyaçtan bazen sevinçten, bazen de ağladığımızı bilmeden ağlarız.

Siz ağladınız mı son zamanlarda?
Oğlum sen ağladın mı peki hiç, bu yazıyı okuyunca ağlamanı değil, gülmeni beni duymanı istediğim için bunları yazıyorum.
Bugün gözyaşım sadece gözlerimden değil, ellerimden hatta klavyeden aktığını görüyorum.
Üzüntü mü bu, hayır!
Gördüğüm gerçeklere ve yaşadıklarıma yorumum ve cevabım.
Birazı sevinç, birazı sabır isteği, birazı yalnızlığın verdiği rahatlık.

MFÖ'ye ve diğer sanatçılara ne kadar saygısı duysak az, ne kadar anlatmak için sayfalarca yazmak istesemde, onlar bir kaç satırla anlatmışlar yıllarca akılda kalacak şekilde.

Sadece bu iki satıra ulaştırdı beni, bütün yazdıklarım.

Bu sabah yagmur var Istanbul'da
Gözlerim dolu dolu oluyor, bilinmez niye.

Anne sözü dinler gibi masum
Agladim bu sabah
Günler dayanilmaz oldu, senden uzak olunca
Martilar mahsun oldu, onlar bile agladilar
Sarkilarda düsünmek seni bana getirmez ki
Seni bana getirmez ki

Seni bana getirmez ki

 
Toplam blog
: 2
: 1698
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

Bazen düşünüp durur ama söyleyemem, o sırada ne söyleyecek kişi vardır ne de zamanıdır. Yazmak ister..