Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Yağmurlu bir Pazar ve bir aşk şiiri

Yağmurlu bir Pazar günü yazmayı düşündüğüm konudan daha sonra yazmak üzere vazgeçtim ve bir aşk şiirimi siz değerli okurlarımla paylaşmak istedim.

 

*** 

AMA SEN GENE ÖYLE KAL

Benliğimin doruklarında 

Yüreğimin düğümlerinde

 

Avuçlarının sıcaklığını

Yalnızlığımın soğukluğunu

Yaşıyorum

 

Ve yalnız senin için

Beni yok etmek üzere olan

Benzersiz duygularla dolu

Bir sarnıç gibi şimdi deniz yüreğim

 

Tutsak ve bağımlı

Güya yaşıyorum

Kişiliğim parçalanmış

Korkak çirkin ve güvensiz

Seni sevmenin

Acı yeşil tadını yaşıyorum

 

Yüreğim hançerli beynim kafeste

Benliğin sarmalamış beni bir bulut gibi

Yalnız seni düşünmenin

Gizemli yağmurunu yaşıyorum

 

Ama sen gene öyle kal

Olur mu

Sakın yüreğini benliğini

Hiçbir şeye ama Hiçbir şeye

Tutsak etme

 

Öyle özgür öyle bağımsız

Ve öyle sen olarak

***

(Bu şiir Şimdi Tam Zamanı adlı şiir kitabımdan alınmıştır.)

 

***

Mutluluk ve sağlık dileklerimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..