Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

İŞTE BENDEN SİZE ÖNEMLİ BİR İTİRAF

“Hayat bir masal gibidir. Ne kadar uzun olduğu değil,  ne kadar iyi olduğu önemlidir.” Seneca

Yıllar önce radikal bir karar alarak yaşamımı sorguladım. Hayatımda yanlış giden ne varsa tek tek belirledim. Değişmem gerektiğine karar verdim.

Bir özeleştiri yapmalıydım. Her şeye öfkelendiğimi, sabırsız ve karamsar olduğumu, her şeyden kaygı duyduğumu, yaşadığım sorunlarla ilgili her zaman en kötü sonuca balıklama atladığımı, yeterince gülümsemeyi bilmediğimi,  hata avcısı olduğumu anladım.

Değişmeliydim. Başka çarem yoktu. Çünkü giderek sağlığım da bozuluyordu.

Kaygılardan kurtulmanın, hayata pozitif bakmanın, iyiye ve güzele odaklanmanın, farkında olmanın, gülümsemenin, sevdiklerimize değer vermenin, empatiyle dinlemenin, sevgiyi yaşamanın ve yaşatmanın, kullandığım kelimelerin gücünün, hayattan keyif almanın önemini kavradım.  

Yaşamımızın kalitesini aldığımız kararların belirlediğini artık biliyordum.

Bu değişim benim için hayatımın dönüm noktası oldu. Sizinle paylaştığım tüm önerileri öncelikle kendi hayatımda uyguladım.

Ben hayata bakış açımızda yapacağımız olumlu değişikliklerin hem kendimiz hem sevdiklerimiz için mucizeler yaratacağına inanıyorum.

***

Mutluluk ve sağlık dileklerimle…

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..