Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yakında birini döverim ben!

Yakında birini döverim ben!
 

Çocuğun cinsiyetini öğrenmek için erken çıkmıştım o gün işten...

Ertesi sabah Yasin sormuştu “ Ağabey kız mı, erkek mi?”

“Kız...”

“ Olsun be ağabey” olmuştu yorumu...

&&&

Erkek adamın erkek damadı olur” diyen tiplerin ağzına elimin tersi ile çarpasım geliyor bir tane... Şöyle sağlam ama vurduğuna değecek yani...

Kimisi onu da beceremiyor;

Bizim güvenlik görevlisi alışveriş yapmış eve dönerken önüme çıktı...

“ Ağabey yenge doğurdu mu?”

Akşam yedi gibi geldiği için görme şansı olmamış şimdiye kadar! Meraklı da soracak öğrenecek...

“ Doğurdu!”

“Adını ne koydunuz?”

“ Işık.”

“ Kız mı, erkek mi?”

“ Kız”

Omzuma bir yumruk!

Erkek adamın erkek kızı olur be ağabey!

“Erkek adamın erkek kızı olmasın arkadaşım, normal olsun” diyemedim, asansör bozuk olduğu için merdivenleri çıkarken sonradan aklıma geldi...

&&&

Tecrübelilerin anlattıklarına bakılırsa her yeni doğan çocuk da sarılık değerleri biraz yüksek olurmuş...

Bizim bundan haberimiz yok tabi, Işık’ı kontrole götürdük, doktor çocuğun elinin üzerinden kan aldı, bir tüpün içine koyup laboratuara götürmemizi istedi...

Ben de görev bilinci yüksek ya, arabayı falan unutup koşarak laboratuarın yolunu tuttum...

Eski bir mahalle arkadaşıma rastladım...

Görmezden gelmeye niyetlendim, başarılı olamadım...

Durdurdu...

“ Ali nereye?”

Soluğumu toparlayıp, cevap verdim...

“ Laboratuara...”

“ Hayırdır ne işin var laboratuarda?”

Böyle durumlarda ; “bırak ne olur gideyim” denmiyor tabi... Sorulara ne kadar çabuk verirsen o kadar iyi...

“ Kızdan kan örneği aldılar onu götürüyorum.”

“ Kız kim?”

“ Işık.”

“ Işık kim yahu?”

“ Kızım ya!”

“ Hadi lan oradan şaka yapma!”

“ Valla şaka değil.”

“ E hiç haberimiz olmadı!”

Burada seste bir sitem var...

“ On beş günlük daha ondan duymamışsınızdır”

“ Analı babalı büyüsün kardeş, gel öpeyim”

Sıcakta sarılıp öpüşüyoruz...

Öpüşme esnasında buram buram ter kokusu geliyor burnuma yüzümü ekşitiyorum... <ı>Hazır konusu açılmışken; parfüm, deodorant, kolonya gibi icatlar var... Bunlar insanlar teke gibi kokmasın diye var, kullanın! Bir şeycikler olmaz!

Ali desene damatlara çalışıyoruz!

<ı>Onun da bir kızı var...

Bu cümle nerden girmiş bizim kültüre anlamadım...

Sanki kızı verdiğimiz zaman bütün malı mülkü de elin oğluna veriyoruz...

&&&

Neyse merak eden olur diye yazıyorum, hoş herkes kendi derdine düşmüş kimsenin umurunda olmaz ya!

Işık’ın değerler önceleri biraz yüksekti ama şimdi normale döndü...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..