Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Yalanlar Masalı

Yalanlar Masalı
 

Yalanlar Masalı


Şimdi masadan kalkıp gidecekmiş gibisin
Nedir seni rahatsız eden, dürtükleyen
Hangi masalı sana anlatmışlar
Leyla’nın masalını mı;  o da yalan
Sorsaydın sana her şeyi anlatırdım
Neyin doğru neyin yanlış olduğunu
Hele Neriman meselesi külliyen yalan
Ben onla bir kereden fazla çıkmadım
Zaten fazla bir şey yoktu aramızda
Bir iki kez öpüştüğümüzü saymazsan
Gerisini, hepsini uyduruyorlar
Birin üzerine bir daha koyup kaydırıyorlar..
Sadece Saime.. Saime benim zamanımı aldı
Aslında, kalbimde olan o değildi
Bakarsan, çok fazla zamanımı çaldı
Ne dersen de , ben sana söyledikleri insan
Değilim, yani bir melek veya şeytan
İşte duyguları olan, biraz atan tutan
Sana belki de o  Perihan meselesinide
Anlatmışlardır. Külliyen yalan…
Hiçbir şey geçmedi aramızda, sadece
Bazı acı hatıralar, anlatılmayacak
Ama yaşanılmış gecelerden kalan..
- Şimdi bırak bu yalanları, diyorsun
Sen de az değilsin biliyor musun?
O, kaymakamla çıkan kimdi, Ayşe mi
Ya Avukat arkadaşın... tanımadın mı?
Daha da neler neler, mercimekler fırında
Şimdi açtırma benim ağzımı, burada
Zaten dardayım darda, karakollarda
Sana nasıl anlatayım halimi Halime
Belki sen olursun  sonunda derdime çare.

Bırak bu yalanları, doğru dürüst olalım
Yeniden başlamak istiyorsan, dayan
Hele şu kodesten bir kurtulalım
Durumları daha sonra aydınlatalım.

 

 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..